Teamlead till vår kundtjänst/support team  i Talenom Sverige

Teamlead till vår kundtjänst/support team i Talenom Sverige

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som vill leda vårt kundtjänst och support team i Sverige.
OBS! Arbetsplatsen är inte bestämt.
Våra kontor finns på flertal platser i Sverige och därför är arbetsplatsen inte bestämd i dagsläget utan kan diskuteras. Viktigaste är att vi hittar rätt människor till vårt team.
Förutom att vara teamets ledare så ska du även jobba i vår kundtjänst och support team där du ska stötta våra kunder i vår kundportal i Talenom Online och intern support till våra konsulter gällande redovisningsprogrammet?
Vårt support team är uppbyggnadsfas därför är man med och bygger och skapar struktur för vårt kundtjänstteam. Du har därför stora möjligheter att påverka och bygga detta tillsammans med oss.
Är du en tekniskt orienterad person med bakgrund inom ekonomi och har en brinnande önskan att komma in i den fascinerande världen av system? Tycker du om kundservice, utforska saker och lösa problem?
I ditt arbete ska du ge råd och support till Talenom Groups anställda om användningen av redovisningssystem. Du ska även ge support till våra kunder i kundportalen i Talenom Online. Arbetsdagarna i produktsupportteamet är ofta snabba och varierade, men intressanta och humoristiska. Du stöds av ett team med erfarna proffs.
Vi förväntar oss av dig.
Ledaregenskaper
God kommunikativ förmåga och älskar att jobba med människor
erfarenhet av redovisning
gilla att ge kundservice
du värdesätter lagarbete och har god kommunikationsförmåga
du kan arbeta och vara flexibel ibland även under snäva scheman
vill lära sig nya saker och utveckla dina färdigheter
goda grundläggande IT-kunskaper

Vi betraktar erfarenheten av ett av följande program till vår fördel:
Visma E-economy, Visma Administration, Fortnox eller andra redovisningssystem.
Vi erbjuder dig en arbetsplats med högt till tak och människan i fokus.
För att passa in hos oss bör du vara social med en god kommunikativ sida. Du tar ansvar och engagerar dig i det du gör. Du är öppen och arbetar målinriktat och ser de utvecklingsmöjligheter som finns både i och för företaget. Talenom Akademin erbjuder många karriärvägar för våra anställda.
Hos oss är det lika viktigt att vara en god kollega som att vara duktig i din roll.


Talenom arbetar efter ledorden mod, omtanke och vilja som genomsyrar allt vi gör. För att trivas hos oss ska du därför kunna stå för och arbeta efter detta. Med mod menar vi att saker inte ska göras på ett visst sätt bara för att det alltid gjorts så. Du måste ha modet att våga förändra sådant som kan bli till det bättre. Med omtanke förstår du hur tufft det kan vara att driva ett företag. Talenom kan spela en roll genom att stötta, coacha och finnas där för våra kunder och på så sätt förenkla vardagen för dem. Med vilja vet vi att om vi ska lyckas så måste det finnas en stark vilja och tro på det vi gör. Ett uttryck som vi använder oss av är ”lyckan av att försöka” vilket speglar målsättningen att hela tiden försöka bli lite bättre än vad vi var igår.
För mer information om tjänsten, kontakta (HR) Camilla Niva +4670 617 69 00.
Sista ansökningsdagen är 15 september 2022

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Talenom Redovisning AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 augusti 2022
  • Ansök senast: 21 september 2022

Postadress

Västmannagatan 4
STOCKHOLM, 11124

Liknande jobb


Kundservicechef till Brigo

20 december 2024

19 december 2024