Teamleader Customer Care till ledande webbhotell 🌟

Teamleader Customer Care till ledande webbhotell 🌟

Arbetsbeskrivning

Om tjÀnsten
Vi söker en engagerad och erfaren Teamleader för en konsultativ supportavdelning i VÀsterÄs. Denna roll erbjuder en unik möjlighet att vara en del av en dynamisk miljö dÀr fokus ligger pÄ att kombinera teknisk support med proaktiv försÀljning. Du kommer att spela en central roll i att sÀkerstÀlla att teamet inte bara löser kundernas problem, utan ocksÄ aktivt rÄdger dem för att förbÀttra deras upplevelser och utfall!
I rollen som Teamleader för Customer Care kommer du att bygga en stöttande och positiv teamkultur, dÀr samarbete och tydlig kommunikation Àr nyckeln till framgÄng. Vi tror att du som söker Àr enöppen och engagerad person som trivs med att leda mÀnniskor ochÀr redo att möta utmaningar och fira framgÄngar tillsammans med ditt team!
Detta Àr ett konsultuppdrag dÀr du blir anstÀlld av Wrknest men jobbar pÄ uppdrag ute hos kunden. Starten Àr enligt överenskommelseoch uppdraget strÀcker sig 6 mÄnader med vÀldigt goda chanser till överrekrytering.
Dina framtida arbetsuppgifter Coacha och utveckla personal inom ett av företagets tvÄ supportteam.
Arbeta för att stÀndigt förbÀttra kundupplevelsen genom proaktivt stöd och rÄdgivning.
Ansvara för att sÀkerstÀlla kompetensutveckling inom teamet för att möta marknadens förÀnderliga behov.
Genomföra regelbundna uppföljningar och ge konstruktiv feedback för att frÀmja en positiv och produktiv arbetsmiljö.
Vi söker dig som Har erfarenhet av ledarskap inom helpdesk, butik eller försÀljning.
Är driven och har en förmĂ„ga att motivera och inspirera andra.
Besitter kunskap och intresse för IT.
VÀrderar och förstÄr betydelsen av en utmÀrkt kundupplevelse.

Vid denna rekrytering lĂ€gger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, dĂ„ de Ă€r avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstĂ„r att man inte kan allting frĂ„n början – men du ska ha en vilja att lĂ€ra dig! DĂ€rför söker vi dig som Ă€r strukturerad, initiativrik ochpositiv. Som person Ă€r du Ă€ven noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.
Övrig information
Start: OmgÄende
Plats: VÀsterÄs
Omfattning: Heltid
AnstÀllningsform: Konsultuppdrag 6 mÄnader, med goda chanser till överrekrytering.
Om kunden
Kunden Àr ett vÀletablerat företag som vÀrderar innovation och personalutveckling. Med en teknisk orientering och ett nytt fokus pÄ konsultativ försÀljning, erbjuder de en stimulerande arbetsplats dÀr du som ledare fÄr stor möjlighet att pÄverka och bidra till bÄde individuell och organisatorisk framgÄng.
Om Wrknest
PÄ Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror pÄ att hela tiden vÄga se nya möjligheter och tÀnka nytt. NÀr vi startade var det för att utmana gamla sÀtt att rekrytera pÄ. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. DÀrför gÀller det att kunna stÀlla om snabbt. Det hÀr gör att vi inte enbart tittar pÄ kandidatens CV vid en rekrytering. IstÀllet ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. PÄ sÄ vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. LÀs mer pÄwww.wrknest.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wrknest
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast mĂ„nads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 augusti 2024
  • Ansök senast: 12 februari 2025

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024