OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är det du som fullkomligt älskar att ge en extra klapp på axeln när någon gjort ett bra jobb, likväl som att coacha och vägleda dina medarbetare när det behövs som mest? Skiner du lite extra när du verkligen får göra stor skillnad och påverka dina medarbetares (i det här fallet våra stjärnor till agenters) resultat i sitt dagliga arbete? Utöver att vara ett socialt proffs dyker du mer än gärna ner bland diverse KPI:er och system, för system är något vi jobbar mycket i! Växer intresset på dig just nu? I så fall borde vi ta ett snack! Något vi kan garantera är att det kommer gå undan då vi växer som bara den, så var redo!
VAD DU KOMMER (MEN INTE UTESLUTANDE) ATT GÖRA
Du kommer att ha personalansvar för ca 15-20 stycken Service Agents
Du kommer ha fullt ansvar över att ditt team hanterar inkommande ärenden och levererar enligt gällande KPI:er
Koordinera, utbilda, schemalägga och utveckla det operativa arbetet i teamet
Genomföra uppföljning och coachning av agenterna enligt gällande rutiner samt aktivt arbeta med att förstå vad som driver kundnöjdhet - allt för att våra restauranger ska få den bästa möjliga support och service!
I rollen ingår tekniska utmaningar och problem som kan uppstå med utrustning där utbildning och felsökning är kritiska moment i vår serviceleverans
VEM DU ÄR
Du kommer att ha många bollar i luften, så en stark prioriteringsförmåga är ett måste!
Vill du alltid utmana och utveckla rutiner eller arbetssätt för att effektivisera eller förbättra? Grymt!
Du kommer vara avgörande för teamets prestation, så vi vill att du kan använda dina skills för att lyfta teamet för att prestera på topp - vi snackar laganda och pepp!
Vi hoppas att du gillar att arbeta i ett (super) snabbt tempo!
KVALIFIKATIONER
Du har minst två års dokumenterad ledarskapserfarenhet, exempelvis från en ledarroll inom kundservice, support, försäljning eller liknande
Erfarenhet av ett arbete i en tekniskt driven miljö där du bland annat arbetat i olika CRM-system eller Salesforce (vi ser gärna att du är grym på teknisk felsökning)
Du har erfarenhet av att planera resurser, sammanställa daglig rapportering, och uppföljning av statistik & dokumentation
Du kommunicerar obehindrat i svenska och engelska i tal och skrift, andra språk är meriterande
Start: Omgående
VILKA VI ÄR
Vi är alla. Vi är riders. Vi är personer som jobbar med Marketing och Finance. Det krävs något alldeles extra hos en person för att starta och driva en business med framgång. Flera av de som varit med sen starten jobbar fortfarande kvar hos oss.
En annan viktig del för oss är att vi skapar hållbar framgång. Såväl ur ett kundperspektiv som ur ett miljömässigt. Därför är det viktigt för oss att vara koldioxidneutrala, vilket vi också är från och med januari 2020, inte bara i Sverige utan på alla våra europeiska marknader. Om det här är viktigt för dig när du väljer din framtida arbetsplats, då kanske foodora är just det företag där du skall växa och bidra till att vi når våra mål- små som stora.
På foodora vill vi lyfta de människor som jobbar hos oss. Vi värderar mångfald. Mångfald av erfarenheter, bakgrund, synsätt och idéer. Vi värderar detta högt då vi är säkra på det är just mångfald som bygger grunden för vår kultur. Och i slutändan även den produkt vi levererar. Vi är stolta över att kunna erbjuda våra anställda global utveckling och samtidigt få utmärka oss som en av de snabbast växande bolagen inom LMD* i världen.
*LMD står för last mile delivery. Denna, och många andra nördiga förkortningar, kan du lära dig när du börjat hos oss.
FÖRMÅNER
Friskvårdsbidrag
Personalrabatt på foodora
Benify
Grymma AW’s och fester!