Teamleader Customer Support

Arbetsbeskrivning

Har du ett starkt engagemang för kundnöjdhet och besitter inspirerande ledarskapsegenskaper?
SÖK TJÄNSTEN SOM TEAMLEDARE CUSTOMER SUPPORT PUBLIC
Procurator förser kunder i Norden med kläder, personlig skyddsutrustning, städprodukter, hygienartiklar, förpackningslösningar och restaurangartiklar genom ett brett sortiment av produkter från ledande varumärken. Med kunskap, utbildning och innovativa lösningar förenklar vi vardagen för kunder inom industri, bygg och transport, livsmedel, serviceföretag och offentlig sektor.
Procurator är en del av OptiGroup
Vill du göra skillnad på riktigt?
För vad vore ambulanspersonalen utan rätt handske? Vad vore tandläkaren utan sitt munskydd? Vad vore ett toalettbesök utan tvål? Vad vore vi utan vår engagerade personal?
Vi på Procurator bidrar till att skapa tryggare, säkrare och mer hållbara arbetsplatser varje dag genom att förse arbetstagare med rätt förutsättningar och med rätt utrustning i rätt tid.
Vi söker nu efter vår nästa kollega och stjärna till ett kundservice-team med högt i tak, där det råder stort engagemang och en härlig team-känsla.
Vad ingår i rollen?
Som Teamledare på Customer Support får du chansen att utnyttja ditt engagemang för god service samtidigt som du får bidra med dina goda ledarskapsegenskaper.
Du ansvarar över att leda och prioritera det dagliga arbetet men deltar också aktivt i förbättringsarbete så att vi ska kunna utvecklas och fortsätta leverera högklassig kundnöjdhet. Tillsammans med teamet kommer du även att hantera inkommande samtal, chattar och mail, lösa ärende med kunder samt ha kontakt med våra interna och externa partners.
Vem tror vi passar för rollen?
Vi tror att du, precis som vi, sätter hög prestige i att göra allt vi kan för att få kunden nöjd.
Som teamledare för Customer Support blir du en viktig del i vår organisation och vi ser därför att du har god ledaregenskap- och samarbetsförmåga, är utåtriktad och har lätt för att skapa goda relationer med såväl kunder som medarbetare.
Vi söker dig som är problemlösande, ödmjuk och har en mycket god känsla för service. Du har lätt för IT-system och är van att arbeta i ett högt tempo.
Meriterande egenskaper
Ledaregenskaper
Serviceinriktad
Strukturerad
Utåtriktad
Problemlösande
Systemkunnig

Formella kunskapskrav
SAP
Goda kunskaper i Officepaketet
Svenska flytande i tal och skrift
Teoretisk gymnasieutbildning
Tidigare erfarenhet av kundsupport
Tidigare erfarenhet/kunskap inom affärsområdet är meriterande

Om tjänsten
Tjänsten är ett vikariat, t.om 31 Aug 2020 med chans till förlängning med placering i Mölndal
Vid frågor kring tjänsten kontakta Linn Henegård, Business Service Manager på linn.henegard@procurator.com
Urval och intervjuer kommer ske löpande.
För att säkerställa en objektiv och icke diskriminerande rekrytering använder vi oss av tester i vår urvalsprocess.
Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Procurator Sverige AB MALMÖ
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 december 2020
  • Ansök senast: 10 januari 2021

Postadress

Källvattengatan 5
MALMÖ, 20039

Liknande jobb


20 december 2024

20 december 2024

Area Manager/Teamledare

Area Manager/Teamledare

20 december 2024