Teamleader för kunds räkning

Arbetsbeskrivning

Om kunden:


Vi söker för kunds räkning en teamleader till deras reklamations- och techsupportteam.

Om tjänsten:



Nu söker vi en en teamleader som vill vara med och driva techsupport-teamet framåt. Som Teamleader kommer du att arbeta tillsammans med teamet för att driva det dagliga arbetet. Du som teamleader kommer att ha ansvar för ett team på sju personer samt parallellt arbeta operativt i gruppen. Du ansvarar för de processer som involverar kundinteraktion och support. Den operativa delen innebär produktsupport till kunder och att informera/utbilda de över telefon och mejl. Vidare består arbetsuppgifterna av att felsöka, lösa kundernas problem och hantera reklamationer. Du och gruppen kommunicerar med kunderna genom både mejl och telefon. Primärt består alltså dina arbetsuppgifter av:


Leda och coacha teamet på sju personer


Operativt arbete med fokus på support och reklamation



Möjligheter:


Detta är en möjlighet för dig som trivs i en föränderlig miljö där du kan vara med och påverka. Gillar du att hjälpa andra människor och vill utvecklas och utmanas tillsammans med trevliga kollegor är detta en chans du inte får missa!


Krav:


För att lyckas i rollen som teamleader så har du tidigare erfarenhet av att ha arbetat i en ledande position för en kundservice eller reklamationsavdelning. Du är en van användare av Excel och har lätt för att snabbt sätta dig in i processer och nya affärssystem. Som ledare är du ödmjuk, närvarande och prestigelös samt har en förmåga att coacha och lyfta ditt team. Du vill vara en del av att ge kunderna bästa tänkbara service. Vi ser att du:


- Har arbetat minst två år i en ledarposition

- Har goda kunskaper i Excel


- Flytande svenska och engelska i tal och skrift


Tillträde, omfattning och anställning:


Start för tjänsten är omgående och heltid vi ser gärna att du är tillgänglig på kort varsel då intervjuer sker löpande.


Hur söker du?


Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Madelaine Roosmark på madelaine.roosmark@hero.se


We are heart working”


Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 22 november 2018

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


27 november 2024

27 november 2024

27 november 2024