OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Teamleader inom kundtjänst
Vi söker nu en teamleader till vår kundserviceavdelning, vi söker dig som älskar kundservice & kundkontakt.
Ditt huvudsakliga arbetsområde kommer vara att ge premium service till våra kunder och då hantera serviceärende via telefon, mejl och vår webbportal mm.
Du kommer att vara en del av ett positivt team med högt i tak som i det dagliga hanterar serviceärende i olika former från våra kunder/tekniker. Arbetet är både administrativt och operativt allt med mål att ge våra kunder bästa möjliga service & support.
Vi arbetar primärt i SAP som är vårt affärssystem, men använder oss av ytterligare interna verktyg, allt för att hantera och skapa order för tekniker och för att hjälpa våra kunder på bästa sätt. I rollen blir man lite av spindeln i nätet tillsammans med sina kollegor.
För att du ska lyckas i rollen ser vi att du har följande egenskaper och erfarenheter;
* Mycket goda kunskaper i svenska och engelska både i tal & skrift.
* Goda kunskaper i Office.
* Ha erfarenhet av kundservice och gärna som teamleader.
* Telefonvana.
* Se drivkraften i att ha flera bollar i luften och finna lösningar.
* Vara en lagspelare.
* Meriterande är kunskaper i SAP.
Vi erbjuder dig en fantastisk rolig tjänst med ett team av kollegor som engagerat kämpar för att utveckla verksamheten. Vi arbetar i öppet landskap vilket ger en bra/snabb och enkel kommunikation med dina kollegor. Arbetsplatsen är belägen med bra pendlingsmöjligheter och väldigt nära tåg/buss. Du kommer att vara en del i ett bolag där kunden alltid kommer i första hand, allt vi gör ska bidra till att skapa nöjdare kunder. Vi är ett bolag i en stark tillväxtfas där du kommer ha en direkt påverkan på vårt gemensamma resultat. Du kommer få arbeta med kollegor som har ett stort driv och ett resultatfokus, vilket gör att vi i perioder jobbar extra hårt och intensivt för att nå våra mål. Det är därför viktigt att du trivs i en kultur som präglas av ett periodvis högt tempo.