Teamleader Kundtjänst

Teamleader Kundtjänst

Arbetsbeskrivning

Grå dagar, ekorrhjul, tidiga morgnar och det eviga livspusslet. Ja det är mycket i livet som kan kännas tråkigt och finns det något som är värre än tristess? På Partyking/Partykungen har vi bestämt oss för att ta fighten mot all tristess. Vi är medicinen mot det tråkiga, vi livar upp vardagen och vi gör livet till en enda stor fest. För vem vill inte ha mer fest i livet?

Dina arbetsuppgifter

Du kommer in i en händelserik expansionsfas för Partykungen och får möjlighet bygga upp en ny tjänst som Teamleader. Som Teamleader jobbar du med att stötta våra kundtjänstmedarbetare i det dagliga arbetet. Det kan handla om att introducera och utbilda nya medarbetare, coacha befintliga medarbetare, hålla dialog mellan de olika teamen inom företaget samt externa företag så som logistik- och betalningspartners.

Du kommer självklart själv att arbeta med att möta våra fantastiska kunder. Bland annat vill vi att du fokuserar extra på våra företagskunder.

Ibland går inte allt som man önskar, paket försvinner, leveranser strular och saker går sönder. Här behöver vi en skicklig och kreativ problemlösare som hjälper våra kunder på bästa sätt.

Du kommer att rapportera till vår Kundtjänstchef.

Din profil

Vi söker dig som är en driven och engagerad teamleader till vår kundtjänst. Du har god planeringsförmåga, struktur och en stor passion för att arbeta med service och kunder. Vi letar efter dig med erfarenheten ifrån att vara en stöttande ledare som coachar ditt team mot företagets mål och individens utveckling.

Arbetet präglas av kontakt med både kunder och kollegor, vi tror därför att du har en god kommunikativ förmåga, är social och har lätt för att samarbeta med andra. Du uttrycker dig obehindrat i tal och skrift både på engelska och svenska. Om du kan ytterligare nordiska språk ser vi det som meriterande.

Erfarenhet inom kundtjänst eller service är meriterande, men framför allt är du en person som vill utvecklas och varje dag lära dig mer genom att vara i ett framgångsrikt e-handelsteam med högt uppsatta mål. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Kvalifikationer:

- För att passa för rollen ser vi att du gärna har erfarenhet ifrån att arbeta med kundtjänst eller service
- Du är en social och serviceinriktad problemlösare
- Du är lyhörd och har ett intresse och vilja att utveckla samt stötta dina kollegor utifrån ett pedagogiskt tankesätt
- Du behöver en förmåga att planera, strukturera ditt och teamets arbete
- Goda erfarenheter ifrån att arbeta digitalt
- Du är ett föredöme för dina kollegor
- Det viktigaste, självklart är vi glädjespridare på riktigt! Vi tror till 100 % på att glädje är smittsamt och vi delar mer än gärna med oss av allt roligt vi hittar på. Delad glädje är dubbel glädje, eller hur?


Det är viktigt att du som söker trivs i en arbetsmiljö med snabba beslut, högt i tak och där egna initiativ uppmuntras.

SISTA ANSÖKNINGSDAG 6/3

Partyking AB har gått som en raket de senaste åren och finns etablerade på fyra marknader idag, Sverige, Norge, Danmark och Finland. Vår känsla är att det inte kommer att stanna där. Vi utvecklar och säljer bland annat partyprylar, maskeradkläder och roliga presenter online. Allt man behöver, och inte behöver, för att förgylla både festen och vardagen. Företaget erbjuder en fartfylld arbetsplats med ett stort fokus på dig som medarbetare. Partykungen är fackligt anslutna till Unionens kollektivavtal. Vi håller till i häftiga lokaler på Ersbo Industriområde i Gävle.

Partykungens syn på mångfald och jämställdhet utgår från uppfattningen att människors olikheter bidrar till en attraktiv och dynamisk arbetsplats. Alla medarbetare och kunder ska känna sig inkluderade. Vi strävar efter att vår arbetsplats speglar mångfalden hos våra kunder och samhället i stort och vi tar för givet att du delar vår uppfattning.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Partyking
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 februari 2022
  • Ansök senast: 3 augusti 2022

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024