Teamleader kundtjänst tillsvidareanställning - Stockholm

Arbetsbeskrivning

På uppdrag av vår kund Boka Direkt söker vi nu en teamleader för ett kundtjänst-team på 10 personer med start snarast möjligast. Det ingår även en utbildning i två veckor innan jobbstart. Företaget är en av Sveriges största app och marknadsplats för bokning av främst behandlingar inom skönhet och hälsa.
Plats: Stockholm City
Omfattning: Heltid, 40 h/vecka.
Arbetstider: Mån-fre 08.00-17.00
Lön: Fast månadslön enligt överenskommelse.
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta inom kundtjänst, är lösningsorienterad, strukturerad och med goda ledaregenskaper. Arbetet riktar sig B2B och inte mot konsument.
Krav att du kan tala och skriva på flytande svenska då tjänsten riktar sig mot den svenska marknaden.
Intervjuer sker löpande så skicka ditt CV och personliga brev till mig redan idag! Maila din ansökan till maja@peoplepartner.se och märk mailet med ”TEAMLEADER KUNDTJÄNST”.
Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Ryfors

Carl-Johan Hagen

Personal koordinator Björn Lundqvist
08-665 07 01 0739163123
Personal koordinator Björn Lundqvist
0739163123
Malin Ryfors
086650701
Personal koordinator Victoria Gedda
086650701 0739163123
Personal koordinator Sophie Lindbergh
0735-650329
Personal koordinator Jennie Emanuelsson
+46760 52 42 04
Projektledare Amanda Rönnberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Star People Partner Sweden AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 september 2022
  • Ansök senast: 8 oktober 2022

Besöksadress

Alströmergatan 20
Stockholm

Postadress

Box 22105
Stockholm, 10422

Liknande jobb


27 november 2024

Customer Service Manager till vår kund i Eskilstuna

Customer Service Manager till vår kund i Eskilstuna

25 november 2024

23 november 2024