OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Team-leader till vår Customer Experience-avdelning
Vi letar efter en person som gillar att leverera service utöver det vanliga genom att ständigt förbättra vår tjänst. Du skall kunna organisera och planera arbetet i kundtjänst och se till att kommunikation och processer fungerar med andra avdelningar.
Är du fantastisk på bemötande per text och telefon och tycker det är värt att göra det där lilla extra för en kund?
Gillar du ansvar och följer upp samt känner personligt ägandeskap för ditt arbete och dina arbetsuppgifter?
Då är det kanske dig vi söker!
Vi är ett utvecklingsbolag i tillväxt på en ny marknad och en stor del av arbetet att lösa problem tillsammans med andra avdelningar. Det är viktigt att du drivs av utmaningar och är beredd att kavla upp ärmarna.
Tjänsten är ett 6-månaders vikariat för en mamma-ledighet. Men, vi är ett bolag i tillväxt och det finns mycket goda förutsättningar för en tillsvidareanställning. Det finns goda möjligheter att påverka och utvecklas i takt med bolaget.
Krav
- Strukturerad och kan organisera
- Problemlösare
- Stresstålig
- Tidigare erfarenhet av kundbemötande med hög servicegrad
- God vana att jobba med dator
- Vana av Freshdesk, Zendesk eller liknande program för kundtjänst
Bonus
-
Arbetat med abonnemangstjänster
-
Intresse av hållbarhet
-
Intresse för Cyklar
MOVS
Vi är ett utvecklingsbolag som vill förändra den urbana pendlarens resebeteende och förbättra hälsan och miljön i samhället. Genom att erbjuda elcyklar i en enkel och bekväm abonnemangsform vill vi ge fler människor möjlighet att ändra sina resvanor och bli mer miljömedvetna. Vi strävar efter att vara customer first i det vi gör med ambitioner om servicegrad i världsklass.