OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för ordning och reda och finner glädje i att leda en arbetsgrupp inom ett serviceyrke där kvalité och teamkänsla värderas högt?
Just nu har du möjlighet att axla en varierande roll som teamleader där du får jobba med ledarskap, administration och företagsutveckling. Vi är inte som andra städfirmor, utan är den personliga städfirman som strävar efter att erbjuda ”det lilla extra” i allt vi gör, och vi hoppas du vill vara med på vår resa!
Arbetsuppgifter
Rollen som teamleader innebär att du har ett nära samarbete med företagsägarens och är verksamhetens högra hand och stöttepelare i den dagliga verksamheten. Det innebär att du största delen av tiden kommer jobba med
- Schemaläggning och administration
- Ledarskap och coaching
- Upplärning och utbildning
- Hålla möten
- Sociala medier och marknadsföring
- Kvalitetskontroller
- Nykundsbearbetning
Vid behov förväntar vi oss också att du ställer upp och utför servicetjänster inom exempelvis hemstädning (vid sjukdom eller likande). Och när vi säger hemstädning så handlar det för oss inte bara om att fräscha upp ytan, utan att erbjuda våra kunder en grundlig storstädning varje gång. Från oss ska kunden uppleva en riktig ”wow-effekt” – varje gång! Där är du i din roll ett föredöme för dina kollegor.
Kvalifikationer
Vi ser gärna du som söker har
- Ledarskapserfarenhet
- Körkort är ett krav och vi ser det även som positivt om du har tillgång till egen bil.
- Talar och förstår svenska.
- Erfarenhet av administrativa uppgifter, försäljning i någon form och lokalvård sedan tidigare är meriterande.
Personliga egenskaper
Vid tillsättning av denna tjänst kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. För oss är det viktigt att du är lyhörd inför kundens behov samtidigt som du vågar komma med egna idéer och ta initiativ. Du sprider positiv energi och arbetsglädje omkring dig. Som person är du driven, stresstålig och pålitlig. Vi är en mindre firma, därför är det viktigt att vi ställer upp för varandra och håller vad vi lovar.
Hos oss finner du dessutom stor yrkesstolthet, och det är viktigt att du delar vår uppfattning. Självklart har du sinne för struktur och ordning och reda samt ett öga för detaljer. Vi ser positivt på om du har ett genuint intresse för inredning och stil.
Vi erbjuder
Som teamleader erbjuder vi en fantastisk möjlighet att leda och bli en del av ett mindre arbetslag med god sammanhållning. Vi ställer upp för varandra och strävar alltid efter bästa möjliga resultat. Du får möjligheten att jobba i ett gemytligt företag som just nu befinner sig i en spännande tillväxtfas, vilket gör att det finns gott om utrymme för dig att få utökat ansvar och tillsammans med bolaget och växa in i en större roll. Vi strävar efter högt till tak med möjlighet att vara med och påverka från början – ”teamwork makes the dream work”, som vi brukar säga.
Du kommer dessutom att få en företagsägare som är rak och rättvis – samt värdesätter din kompetens. Vi har god förståelse för att en välmående personalstyrka utför ett bättre arbete, och vi behandlar varandra med ömsesidig respekt och flexibilitet.
Tjänsten är på 80% med möjlighet att jobba mer. Anställningen inleds med provanställning om sex månader med övergång till tills vidare. Ansök innan 20 mars. Rekrytering sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Uppstart omgående eller enligt överenskommelse.
I den här rekryteringen samarbetar vi med Human Solutions. Vid ytterligare frågor kontakta vår HR-resurs, Sanna Thörnqvist, på sanna@humansolution.se eller telefonnummer 073-946 15 90.
Kontaktinformation
Sanna Thörnqvist, HR-konsult, 073 946 15 90, sanna@humansolutions.se
Arbetsplats
Industrigatan 7
352 36 Växjö