OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till en av våra kunder söker vi nu en teamleader till deras servicedesk som i dagsläget består av sex medarbetare. De är inne i en förändringsresa som vi hoppas att du vill vara med på.
Kunden är experter på Digital Signage med huvudkontor i Stockholm och verksamhet i Norden, Tyskland, Spanien och USA. Det är ett data-drivet och strategisk partner som hjälper sina kunder att skapa riktigt affärsvärde och nå sina KPI:er.
Tjänsten inleds som konsultuppdrag med möjlighet till överrekrytering.
Som konsult på Centric får du självklart en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär.
Arbetsuppgifter
I din roll som teamleader kommer din viktigaste uppgift vara att coacha, motivera och utveckla medarbetarna så att de har rätt verktyg för att kunna möta kundens behov. Du kommer att ha personalansvar för teamet och kommer tillsammans med specialister arbeta med att förbättra och förenkla processer och rutiner.
Du kommer att arbeta operativt med förbättringarna och kommer att stötta medarbetarna i det dagliga arbetet genom täta uppföljningar, allt för att förbättra kundens serviceupplevelse.
Du kommer även att planera och samordna alla dagliga arbetsuppgifter, säkerställa god kvalitet och produktivitet för att nå uppsatta SLA:nivåer.
I rollen ingår att rekrytera och ansvara för introduktion samt upplärning av nya medarbetare i teamet.
Din profil och kvalifikationen
Vi tror att du som söker är självgående, initiativrik och har en god förmåga att prioritera och planera ditt arbete. Du har ett kommunikativt och coachande ledarskap och du drivs av att leda andra mot gemensamma mål.
Krav
- Minst tre års erfarenhet av att ha arbetat i en kundservice
- Erfarenhet av att ha arbetat med ledarskap
- Goda IT-kunskaper
- Svenska och engelska - flytande i tal och skrift
Meriterande
- Erfarenhet av ServiceNow
- Erfarenhet av Microsoft 365
Vad vi erbjuder
På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi sätter stort värde på att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar.
Mer om oss
Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Julieth Escobar på tfn: 0734-159387 eller julieth.escobar@centric.eu
Registrera din ansökan redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sanna Dorielle
073-3571793
Konsultchef Åsa Åkerlind
0733571792
Konsultchef Sara Johansen
0735159356
Sanna Dorielle
073-3571793
Mikael Wikström
0733-571798
Konsultchef Linda Hansen Gjerling
0734-159369
Konsultchef Sara Dahlström
0768-696495
Konsultchef Carmen Stockman
0734159358
Cecilia Beckman
0734159355
Konsultchef Alexander Adolfson
0721775229