OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du axla rollen som teamleader hos ett av Malmös ballaste bolag!
Ett fantastiskt team uppstöttning av en ny teamleader tillsvidare. Teamet är en del av en servicedesk. Därför vill vi gärna att du arbetat i den typen av verksamhet tidigare.
Du har tidigare arbetat som servicedesk medarbetare gärna med extra ansvar i rollen, alternativt i en ledande roll där du har haft ansvar för personal. Rätt person för att axla rollen som teamleader är ansvarstagande och driven med hjärtat på rätt ställe.
Till dig vänder sig teamet med frågor, det är därför viktigt att du är trygg i din ledarskapsförmåga och kan kommunicera såväl positiv feedback som konstruktiv kritik. Du vet hur du pushar ditt team framåt och får med alla i teamet på resan framåt.
Mycket av arbetet är administrativt och att hantera statistik med mera. Det är också en stor fördel om du är van vid att arbeta med och rapportera gällande KPI:er. I rollen ingår även schemaläggning, one2one.
Du kommer ha mycket kontakt med kunder och är van vid att föra business to business dialoger. Du är lyhörd och engagerad i dina dialoger med kunder.
Start är omgående, helst igår och tjänsten är tillsvidare. Du kommer arbeta i företagets nya fräscha lokaler i centrala Malmö.
Är du redo att axla rollen som teamleader? Sök nu direkt!