OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jobbeskrivning
Vill du arbeta på ett företag med en stark företagskultur där vi alltid vill bli bättre och varje dag strävar efter att slå nya rekord?
Då är JYSK rätt företag för dig!
Nu söker vi en erfaren Teamleader som vill vara med att bygga upp Sveriges bästa kundservicecenter, där vinnarkulturen är stark, framgångar firas och där du har stora möjligheter att göra personlig karriär.
Kundservice har en viktig roll i kundens resa på JYSK och avdelningen växer för varje år. Inom företaget är vi spindeln i nätet som för samman butikerna, online och B2B. För att lyckas som Teamleader hos oss behöver du vara säljdriven, trygg med att ta egna initiativ och snabba beslut. Vi vill att du är en ansvarstagande person med flera års ledarerfarenhet och vana av att jobba mot mål. Du kommer att leda ett team på 8-12 personer och vet hur man får teamet att dra åt samma håll och prestera varje dag.
Hos JYSK lever vi efter vårt medarbetarlöfte ”Bring dedication – Meet Possibilities” – vilket betyder att dina framgångar kommer firas och att möjligheterna för personlig utveckling och karriär är lika stora som ditt engagemang i verksamheten.
Du är engagerad och…
Har minst 2 års erfarenhet som ledare, gärna inom kundservice
Uppnår uppsatta KPI:er, både inom serivce och försäljning
Utbildar och utvecklar kontinuerligt ditt team genom daglig coaching, medlyssning och samtal.
Ansvarar för schemaläggning och rekrytering
Säkerställer ett bra samarbete med andra avdelningar inom JYSK, samt externa partners
Har en god kommunikativ förmåga, både skriftligt och verbalt
Talar flytande svenska och engelska
Du ges möjligheter och…
Får förutsättningar att växa, utvecklas och göra karriär
Blir del av en kultur där vi firar framgångar och alltid siktar på att slå nya rekord
Sitter i Kundservicecentrets ledningsgrupp och får en stor roll i den övergripande verksamhetsutvecklingen och driften.
Arbeta i kundservicecenters nyrenoverade lokaler på JYSKs svenska huvudkontor i Arlöv.
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från kundservice och tidigare arbete med e-handelsflöden/butiksflöden.
Nyfiken?
Har du några frågor kring tjänsten är du välkommen att höra dig till rekryterande chef Filip Stertman, Customer Serivce Manager, fster@jysk.com
Klicka på ”Jag är intresserad” för att ansöka och ta kontrollen över din karriär!
Sök senast 2022-10-31 (Vi behandlar ansökningarna löpande)
Ytterligare information
JYSK har expanderat från en butik i Danmark 1979 till mer än 3200 butiker över hela världen. För att säkra framtida tillväxt, behöver vi de bästa medarbetarna.
Ta tillvara på detta tillfälle att bli en del av JYSK. If you bring dedication, you will meet possibilities.