Teamleader till service desk!

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av service desk och vill vidare i karriären? Vi söker nu dig som vill ta dig an ett uppdraget som teamleader över H1 Communications service desk i Östersund.

Om dig och arbetet:
I det här uppdraget kommer du att ansvara för driften och det dagliga arbetet på help desken i Östersund. Du som person är mer generalist än specialist, du ska ha en bra kommunikativ förmåga och kunna styra affärsdialoger med de olika IT-bolagen H1 har som kunder. Bra att veta är att service desken hanterar både intern och extern it på företaget.

Vi ser gärna att du har kunskaper inom SQL, ärendehanteringssystem, konfiguration och djupare felsökning inom Microsoft samt Windowsmiljö. Du arbetar med både server och klientsidan och kommunicerar flytande i tal och skrift på svenska och engelska. För att lyckas med arbetet krävs det även att du är självgående i ditt sätt att jobba. Det är också bra om du har kunskap i Active Directory.

Uppdraget är ett konsultuppdrag på heltid med start enligt överenskommelse men förmodad start är i augusti.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Gigstep
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 augusti 2022
  • Ansök senast: 4 september 2022

Liknande jobb


21 november 2024

Manager Product & Data Management

Manager Product & Data Management

21 november 2024

Product Manager

Product Manager

20 november 2024