OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du redo för nästa steg i din karriär och söker dig mot ledarskap? Har du erfarenhet av administrativt arbete och vill ta dig an en utmaning där personalansvar, lönefrågor och daglig stöttning mot kollegor ligger i fokus? Då är du varmt välkommen med din ansökan till rollen som Teamleader inom Sales Support hos vår kund!
OM TJÄNSTEN
Vi söker för kunds räkning en Teamleader inom Sales Support där personalen bland annat arbetar med fakturering av kundfakturor, leverantörsfakturor samt lägger upp nya projekt i systemen. I denna roll har man möjligheter att sätta sin egen prägel på arbetet och stöttning i flertalet olika led finns att tillgå. Företaget är av det större slaget men uppdelat i sektioner där arbetsfördelningen är tydlig. Teamet består utav 20 medarbetare som är självgående i sitt arbete och bjuder in dig i en trivsam arbetskultur.
Du erbjuds
* Arbete i en spännande internationell organisation
* En bred roll med många kontaktytor i olika delar av organisationen
* Möjlighet att själv utvecklas och påverka/utveckla arbetssätt inom sina ansvarsområden.
För det här uppdraget kommer du bli anställd hos oss på Academic Work och jobba som konsult ute hos kund. Uppdraget är på heltid och företaget har ett långsiktigt behov. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
* Personalansvar inklusive medarbetarsamtal
* Lönesättning
* Daglig stöttning mot Sales Support teamet
* Hantera beläggning vid personalens frånvaro
VI SÖKER DIG SOM
* Talar och skriver svenska och engelska obehindrat
* Utbildning inom PA, HR, Lön eller likvärdig arbetserfarenerfarenhet
* Erfarenhet inom administration
* Någon form av ledaransvar/teamleader-roll erfarenhet
Meriterande:
* Erfarenhet av IFS
Som person har du dessa kompetenser:
* Personlig mognad
* Orädd
* Kommunikativ
Övrig information
• Start: Omgående med hänsyn för uppsägningstid
• Omfattning: Heltid, 12 månaders interims uppdrag
• Placering: Göteborg
• Lön: Timbaserad månadslön
• Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kund önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231