OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vi på Poolia söker nu efter en Teamleader till Teleperformance i Köpenhamn. Kontoret ligger på Business Center Øresund, med hav- och strandutsikt, nära Femøren Station och Kastrup i København. Uppskattar du ett jobb med varierande arbetsuppgifter, drivs av att jobba mot uppsatta mål tillsammans med ett grymt team och har arbetat på Call Center tidigare?
Sök redan idag! Urval och intervjuer hålls löpande.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Personalansvar för ca 15 personer, samt ansvar för det dagliga arbetet tillsammans med teamet
• Coachar, fördelar och leder ditt team mot uppsatta mål
• Ha ansvar för produktionens drift och ta dig ann de utmaningar och möjligheter som eventuellt kan uppstå
• Analyserar trender och vidta lämpliga åtgärder vid behov
• Rapportera till och arbetar nära Service Delivery Manager för att identifiera förbättringsområden och komma fram till kostnadseffektiva lösningar på problem som kan uppstå
Ordinarie arbetstider är måndag till fredag 09.00-17.00, visst arbete kvällar förekommer.
Du har en grundlön + bonus, Teleperformance sätter av till pension och har en hälsoförsäkring för dig som anställd. Din anställning kommer att vara hos Teleperformance i Danmark och därmed är lönen i danska kronor.
Tillträde för tjänsten är omgående.
Vem är du?
Du har tidigare erfarenhet som antingen mötesbokare, telefonförsäljare, assisterande teamleader eller teamleader. Det är ett krav att du tidigare eller idag arbetar inom Call Center!
Du trivs med ansvar, kommer gärna med egna initiativ och är duktig på att förmedla dessa till dina medarbetare på ett pedagogiskt sätt. Att sträva efter höga resultat är självklart för dig och det är ordning och reda på det arbete du och ditt team utför. Det är viktigt att du har hög sociala kompetens då du kommer vara kommunikationscentral för många människor, samtidigt som du ska kunna dina siffror.
Du uppskattar att arbeta i ett högt tempo och prioriterar samt tillhandahåller den kunskap och information som ditt team behöver. Det är viktigt att du ser fram emot att engagera din grupp så att ni tillsammans nå era uppsatta mål. Du värnar om en god laganda, stark teamkänsla och ser gärna problem som en lärorik erfarenhet. Du drivs av att motivera och hjälpa andra för att nå individuella samt gemensamma mål.
Om verksamheten
Teleperformance är den globala ledaren inom outsourcad kundupplevelse för omnichannel-kunder, fungerar som en strategisk partner till världens ledande företag inom en mängd olika branscher. Dess kundvård, teknisk support, kundförvärv, rådgivning och analys, digitala integrerade affärsservicelösningar och andra högvärdiga specialtjänster säkerställer genomgående positiva kundinteraktioner som är pålitliga, flexibla och intelligenta. Företaget har etablerat de högsta säkerhets- och kvalitetsstandarderna i branschen och använder egen djupinlärningsteknik för att optimera flexibilitet på global nivå. Koncernens 300 000 anställda, fördelade på nästan 80 länder, stöder miljarder anslutningar årligen på 265 språk och förbättrar kundupplevelsen med varje interaktion.
Kontaktpersoner på detta företaget
Marie Noren
Anna Tannerfalk
040-6433937
Anna Tannerfalk
Peder Bjursten
073-944 54 60
Marie Engdahl
0721-880213
Marie Norén
072-0742012
Disa Fanto Börjesson
040-6433936
Peder Bjursten
+46 73 944 54 60
Disa Fanto Börjesson
Disa Fanto Börjesson
0766-775336