OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om kunden:
Whirlpool Corporation är världens största tillverkare av vitvaror och finns bland annat representerade med märkenaWhirlpool, KitchenAid, Hotpoint, Maytag, Consul, Brastemp, Amana, Bauknecht, Jenn-Air, Indesit och andra stora varumärken i över 170 länder. Whirlpool Nordic är en försäljnings- och marknadsorganisation som verkar i 5 nordiska länder: Sverige, Norge, Finland, Danmark och Island. Deras regionala huvudkontor ligger i Stockholm, där samtliga av deras supportfunktioner är placerade.
Om tjänsten:
Som Teamleader tillhör du serviceexpertteamet där det ingår fem andra personer som arbetar med teknisk support på olika språk. Dina arbetsuppgifter kommer vara bland annat
- Stötta teamet operativt i deras dagliga arbete
- Leda och fördela det dagliga arbetet
- Personalhantering och planering
- Proaktivt arbete för att kunna upptäcka mönster och trender hos verkstäderna för att proaktivt kunna förebygga frågor som kan uppstå i framtiden.
- Vara behjälplig med administrationen som uppstår i samband med ärenden
Kvalifikationer
För att passa i rollen som Teamleader hos Whirlpool så tror vi att du är en person som har arbetat med ledarskap tidigare. Du har med fördel arbetat som servicetekniker inom fastighetsbranschen, elbranschen eller liknande.
Du trivs med att arbeta i en ansvarsfull roll med många kontaktytor och har ett helhetsperspektiv över avdelningen. Vi ser att du är kommunikativt lagd samt har förmågan att strukturera upp processer och rutiner för att kunna arbeta proaktivt med frågor som uppkommer.
Vi värdesätter ett handlingskraftigt arbetssätt och en vilja att lära sig nytt. Vi ser vidare att du har god datorvana och lätt för att snabbt sätta dig in i nya affärssystem med fördel har du erfarenhet av att jobba i SAP. Det är starkt meriterande om du talar ytterligare ett nordiskt språk.
Tillträde, omfattning och anställning:
Start för tjänsten är omgående och heltid med kontorstider 8-17 med möjlighet till flex, vi ser gärna att du är tillgänglig på kort varsel då intervjuer sker löpande (file:///C:/Users/AlishaBaig/AppData/Local/Microsoft/Windows/INetCache/Content.Outlook/E0Q0SFP3/Annons%20Teamleader%20till%20Whirlpool.docx#_msocom_1).Du kommer vara anställd via oss Hero de första sex månaderna och därefter går man över till en anställning hos kund. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder våra konsulter friskvårdsbidrag, pension och flexpension
Hur söker du?
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Alisha Baig, alisha.baig@hero.se
We are heart working"
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Tjänsten skall tillsättas omgående och intervjuer och urval sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445