OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I parken har vi ett 10-tal butiker och lotterier/skicklighetsspel. Vi säljer allt från böcker och hantverk till kläder, karameller, inredning och leksaker.
Vi letar efter dig som är utåtriktad, positiv och flexibel. Som på ett glatt och tillmötesgående sätt kan ta hand om och möta våra gäster.
Du är en ledare som tar ansvar, är lyhörd och engagerad, samt ser var din hjälp behövs bäst.
Har du dessutom erfarenhet av arbete i butik med exponering av varor så är det meriterande.
Som teamledare förbereder du våra butiker inför säsong. Under själva säsongen ansvarar du för den dagliga arbetsledningen av personal, samt att hålla våra butiker i toppskick med påfyllda varor, skyltning och prismärkning.
Arbetstiderna och anställningsperiod
Det är en säsongsanställningar. Två tjänster är från 11/3 till 25/9 och en från 13/5 till 18/8 Helgarbete ingår.
Parken är öppen från den 17 maj till den 18 augusti.
Lön sätts enligt kollektivavtalet Nöjesavtalet som är en överenskommelse mellan Visita och Hotell & restaurangfacket (HRF).
Eventuella frågor om tjänsterna besvaras av:
Carina Carlsson, butiks- och inköpsansvarig carina.carlsson@astridlindgrensvimemrby.se (mailto:carina.carlsson@astridlindgrensvimmerby.se)
Teresa Karlsson, butiks- och inköpsansvarig teresa.karlsson@astridlindgrensvimmerby.se
Elin Ekman, butiks- och inköpsansvarig elin.ekman@astridlindgrensvimmerby.se
Personalavdelningen är också behjälplig på jobb@astridlindgrensvimmerby.se
Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida www.astridlindgrensvarld.se (http://www.astridlindgrensvarld.se)
Sista ansökningsdagen för dessa tjänster är 4 februari 2024, men urval kan ske löpande så vänta inte med din ansökan.
I rekryteringsarbetet för den här tjänsten så har vi i Astrid Lindgrens Värld tagit ställning till externa rekryterings- och marknadsföringskanaler. Vi undanbeder oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.