Teamledare för Storesupport på Apohems lager - Årsta

Arbetsbeskrivning

Apohem är en snabbt växande startup som skall bli ett av de stora nätapoteken inom bara några år. Man kan säga att Apohem är som alla andra apotek, fast det stämmer inte. Apohem jobbar utifrån att hälsa handlar om hela dig - om att ta hand om livets alla delar. Man undersöker, testar och öppnar upp nya dörrar. På Apohem blir du en del av en organisation som är driven, engagerad och som har en ständig framåtanda.

Arbetsuppgifter
Som teamledare på Storesupport så är det ditt ansvar att tillsammans med vår driftchef på ett coachande sätt se till att alla medarbetare trivs och når upp till sina uppsatta mål. Du kommer säkerställa att alla våra medarbetare finns på plats och ha en dialog med kunden så att vi är rätt bemannade vecka för vecka. Arbetet börjar med en intern utbildning hos oss på Storesupport.

Utöver din coachande roll som teamledare kommer du att till stor del arbeta med att plocka och packa apoteksvaror till Apohems kunder. Du tar dig runt på lagret till fots och till din hjälp i arbetet har du en vagn och en iPad. Arbetet är väldigt aktivt då du står och går under hela arbetspasset, så du bör gilla att röra på dig och att vara en del av ett team med ett tydligt driv mot bra resultat.

Arbetstider
Arbetstiderna är förlagt måndag-fredag 07:00-16:00.

Personliga egenskaper/ kvalifikationer
Storesupports värdegrund vilar tungt på tre nyckelord - engagemang, kunskap och kvalitet - tre värdeord som är styrande i våra beslut, kommunikation och dagliga handlingar. Viktiga ord som vi vill ska lysa igenom hos alla våra medarbetare. För att vi ska trivas ihop ser vi också att du har en bra och positiv inställning till arbetet samt god attityd mot andra.

- Som teamledare på Storesupport så blir du en viktig del i vår organisation och vi ser därför att du är serviceminded, ansvarstagande och har en stark drivkraft att jobba mot gemensamma mål.
- När du plockar och packar till kunder måste du vara driven och ha förmågan att hela tiden hålla fokus tempo och tempo uppe.
- Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av en coachande roll.
- Du behöver ha mycket god svenska i tal och skrift då arbetsplatsintroduktion, säkerhetsregler samt säkerhetsgenomgångar sker på svenska.


Om oss
Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Kunderna finns i detaljhandelns alla led - lager, logistik, e-handel, butiker och leverantörer. Storesupport är marknadsledande och har uppdrag i hela Sverige, kontoren finns i Malmö, Göteborg och huvudkontoret i Solna, Stockholm. Koncernen startades år 2000, omsätter 400 MSEK och har 2 000 medarbetare. Svenska Storesupport Lager & Logistisk AB är ett auktoriserat bemanningsföretag och anslutet till Kompetens­företagen via Almega. (http://www.storesupport.se/).

Intresserad?
Rekryteringsprocessen för dessa tjänster sköts av oss på svenska Storesupport Lager & Logistik AB. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Varmt välkommen!

Kontaktpersoner på detta företaget

Jerry Stribrant
0761-27 20 22
Victoria Blomquist
0733- 44 54 51
Anna Wolthon
08-448 07 00
Tina Hamberg

Melodi Haghiri

Lisa Schuman

Jerry Stribrant

Johan Ekström

Alexandra Drakengård

Marion Wågby

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Storesupport
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 januari 2022
  • Ansök senast: 1 mars 2022

Besöksadress

Vretenvägen 2, Stockholm
None

Postadress

Vretenvägen 2
Stockholm, 17154

Liknande jobb


26 november 2024

26 november 2024

26 november 2024