OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
TEAMLEDARE TILL KUNDSERVICE FÖR SVERIGES STÖRSTA TELECOMFÖRETAG!Vi söker en teamledare till Teleperformance Nordic AB.Du kommer att arbeta med ett av våra nya projekt, ett kundserviceuppdrag för Sveriges största telecomföretag! Som Teamledare har du personalansvar för dina teammedlemmar och din primära uppgift är att säkerställa att projektmålen uppnås.Du ansvarar för produktionens drift och hanterar de problem och möjligheter som kan uppkomma.Du planerar och agerar i den dagliga produktionen och ser till att projektet når sina mål t.ex. genom att tydliggöra målen, motivera och engagera.Naturligtvis tar du själv samtal, för att hjälpa till och ha kunskap om uppdraget.Tjänsten är fördelad 50 % som teamledare, 50 % som kommunikatör där du själv tar emot samtal och ger service till kunderna.Det är viktigt att du uppskattar att arbeta i ett högt tempo.Vi arbetar hela tiden med att säkerställa att målen nås och du behöver engagera och motivera dina medarbetare.Du reagerar positivt på utmaningar och har en öppen attityd mot människor.Du gillar att arbeta med människor och coacha andra till att göra en bra insats.Att vara kommunikativ och ha god förmåga att snabbt följa upp är en förutsättning för att kunna lyckas i rollen. Vi ser att du har erfarenhet av ledarskap och du skall kunna agera självständigt.Erfarenhet från kundservice är en förutsättning , det är en fördel om du även har erfarenhet av att arbeta med försäljning.Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och mognad.Öppettiderna på projektet är under sommaren 8-20 alla dagar, därefter under hösten 7-23.Din arbetstiderna är rullande, ca 39tim/vecka Lön: Enligt överenskommelse Anställningsform: tillfällig utlåning till projektet tom.2007-11-09.Goda möjlighet till förlängning om uppdraget blir förlängt. Har du frågor kontakta: Tillsättning sker: Omgående
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman