OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
InfoCare söker en teamledare inom helpdesk till Uppsala.
I din roll kommer du att leda, födela, strukturera och prioritera det dagliga arbetet.
Arbetsuppgifter
* Leda, fördela, strukturera och prioritera det dagliga arbetet inom teamet
* Övervakning så SLA uppfylls
* Planera arbetet
* Prioritera arbetet för helpdesk
* Supportera medarbetare i tekniska problem och mjuka värden
* Rapportera incidenter och förfrågningar
* Samordna lager process
* Löpande ärendehantering och eskaleringar från slutanvändaren
* Analysera trender och förbättringsområden, även samordna detta
Erfarenhet som krävs;
MInst 4 års erfarenhet av helpdesk
Minst 1 års erfarenhet i arbetsledande roll
Vana att titta på förbättringar
För att trivas som teamledare på InfoCare är det viktigt att du är en ledare i ditt sätt att arbeta, har ett stort intresse för IT och teknik, är stresstålig, och gillar att ge support, samt att du kan arbeta självständigt. Du har en utpräglad social förmåga och är serviceinriktad, och flexibel.
Du kommer att vara anställd av InfoCare och arbeta ute på kundföretaget i Uppsala.
Om Du känner igen dig i ovanstående beskrivning så ber vi Dig söka omgående. Urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Välkommen med din ansökan!
Eventuella frågor skickas till
Vi undanber oss vänligen all rekryteringshjälp!
Kontaktpersoner på detta företaget
Infocare
Infocare
0767223155
Infocare
Infocare
Infocare
Infocare
Infocare