Teamledare Helpdesk - Uppsala

Arbetsbeskrivning

InfoCare söker en teamledare inom helpdesk till Uppsala.

I din roll kommer du att leda, födela, strukturera och prioritera det dagliga arbetet.

Arbetsuppgifter


* Leda, fördela, strukturera och prioritera det dagliga arbetet inom teamet
* Övervakning så SLA uppfylls
* Planera arbetet
* Prioritera arbetet för helpdesk
* Supportera medarbetare i tekniska problem och mjuka värden
* Rapportera incidenter och förfrågningar
* Samordna lager process
* Löpande ärendehantering och eskaleringar från slutanvändaren
* Analysera trender och förbättringsområden, även samordna detta

Erfarenhet som krävs;

MInst 4 års erfarenhet av helpdesk

Minst 1 års erfarenhet i arbetsledande roll

Vana att titta på förbättringar

För att trivas som teamledare på InfoCare är det viktigt att du är en ledare i ditt sätt att arbeta, har ett stort intresse för IT och teknik, är stresstålig, och gillar att ge support, samt att du kan arbeta självständigt. Du har en utpräglad social förmåga och är serviceinriktad, och flexibel.

Du kommer att vara anställd av InfoCare och arbeta ute på kundföretaget i Uppsala.
Om Du känner igen dig i ovanstående beskrivning så ber vi Dig söka omgående. Urval och intervjuer kommer att ske löpande.

Välkommen med din ansökan!


Eventuella frågor skickas till
Vi undanber oss vänligen all rekryteringshjälp!

Kontaktpersoner på detta företaget

Infocare

Infocare
0767223155
Infocare

Infocare

Infocare

Infocare

Infocare

Sammanfattning

  • Arbetsplats: InfoCare 0180
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Ej angivet
  • Heltid Contract
  • Publicerat: 20 september 2016

Besöksadress

Karlsbodavägen 39
None

Postadress

16102
0180, 16102

Liknande jobb


23 december 2024

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

23 december 2024

23 december 2024