Teamledare innesälj till Ljusgårda

Teamledare innesälj till Ljusgårda

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Ljusgårda har höga tillväxtambitioner i både Sverige och globalt. Bolaget kom igång 2018, fick ICA:s stora Entreprenörspris 2019 och rankas i dag som ett av världens hetaste FoodTech-bolag. Ljusgårda har välrenommerade och långsiktiga svenska och utländska investerare som tillsammans tagit sikte på att Ljusgårda ska bli världsledande i sin bransch.

Ljusgårda finns i Tibro, i en lokal som tidigare var träindustri men som fått nytt liv och nu är en toppmodern inomhusodling. Idag förser de 1000-tals familjer med svensk, hållbart odlad sallad, varje vecka.

Ljusgårda odlar svensk sallad med gott samvete, året runt. De brukar säga att de gör detta enligt konceptet Ted Gärdestad – det som sol, vind och vatten gör utomhus gör de inomhus och skapar en kontrollerad miljö med optimala odlingsförhållanden för varje specifik planta, 365 dagar om året.

På Ljusgårda har du möjligheten att bli en del av ett härligt team som tillsammans jobbar för att 1 miljard människor ska äta deras mat 2040!

Vill du höra mer om Ljusgårda och se lite av deras verksamhet tryck på länken här: https://youtu.be/k9K1i0CNYT4

Dina arbetsuppgifter
Vi på Premier söker dig som drivs av att skapa grundstruktur i ett team samt coacha säljarna. Du önskas vara en senior förebild som skapar tydlighet samtidigt som du är motiverande. Om du tror att du skulle trivas i en roll med personalansvar för Ljusgårdas innesäljarteam samt vilja driva arbetet i enlighet med Ljusgårdas övergripande affärsstrategi i syfte att nå långsiktiga- och kortsiktiga mål, är det här helt rätt utmaning för dig.

Som teamledare för innesälj kommer du att:

• leda, coacha och stötta innesäljarteamet till ökad försäljning
• ta fram underlag för försäljningsestimat
• sätta mål samt utveckla, coacha och följa upp resultat
• ta fram och implementera struktur
• ha personalansvar

Din profil
Vi på Premier söker dig som har erfarenhet av:

• personalansvar
• försäljning via dagligvaruhandel och telefon
• att följa, analysera och sätta försäljningsmål
• bygga upp/sätta struktur för en säljavdelning
• arbete i Office 365, framförallt Excel samt Outlook
• arbete i CRM-program, meriterande Genero och Fortnox.

Vi ser det som meriterande om du har 3 år eftergymnasiala studier inom sälj eller liknande arbetslivserfarenhet. Krav är att du har körkort samt bil.

För att trivas med dina kommande arbetsuppgifter är det viktigt att du är strukturerad, kommunikativ och kreativ. Du är en ledare som drivs av att vara tydlig, energigivande, coachande, målstyrd samt motiverande. Du ska ha förmågan att styra efter mål och ha ett holistiskt synsätt men även förmågan att bryta ner strategier till lämplig taktik. Du bör känna dig bekväm med att ta beslut trots att du inte sitter på svaret.

Om oss
Välkommen att söka detta konsultuppdrag genom att skicka in CV och personligt brev via länken. Om du har några frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Sofia Öberg via e-post: sofia.oberg@premier.se.
Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.
Välkommen med din ansökan!

Vi intervjuar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt! Tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdagen.

Att arbeta som konsult på Premier
Som konsult hos Premier är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda. Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester. Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet. Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och ditt nätverk och gör dig till en mer attraktiv medarbetare.

Om Premier AB

Premier är ett auktoriserat rekrytering- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Premier har verksamhet i 8 städer och är idag cirka 450 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal, där vi matchar arbetsplatser i alla branscher med rätt kompetens. Vi erbjuder flexibla bemanning- och rekryteringslösningar, vilket gör våra kunder mer konkurrenskraftiga på deras respektive marknad.

Hos oss är det viktigt att vår personal har goda och sunda arbetsvillkor, vilket gynnar både kund och konsult. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar samt erbjuda våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Som vi på Premier brukar säga – vi jobbar med bra folk helt enkelt!

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Moberg
033-136806
Magnus Fagerberg
0707-85 86 37
Anders Kristiansen

Pernilla Björn
0707858638
Malin Andersson
0707-858648
Marcus Andersson
0725-133900
Anders Kristiansen
0707858647
Lisa Hed
0722-534492
Magnus Fagerberg

Magnus Lindberg
0707858642

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Premier Service Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 april 2023
  • Ansök senast: 24 maj 2023

Besöksadress

Torggatan 5, Trollhättan
None

Postadress

Torggatan 5
Trollhättan, 46134

Liknande jobb


Skiftledare Landvetter

Skiftledare Landvetter

25 november 2024

Teamchef kolonial, Willys Nynäshamn Sandtorp

Teamchef kolonial, Willys Nynäshamn Sandtorp

22 november 2024

12 november 2024

Teamledare till plåtavdelningen, vikariat

Teamledare till plåtavdelningen, vikariat

22 november 2024