OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om HAYPP GROUP
Idag röker 1,1 miljarder människor i världen och av dessa dör minst 8 miljoner människor varje år av rökningsrelaterade sjukdomar. Haypp Group erbjuder mer hälsosamma alternativ till rökare såsom svenskt snus och vita nikotinpåsar genom våra olika e-handelsplattformar. Haypp Group är ett e-handelsbolag med marknadens största utbud av tobaksfria nikotinportioner och med visionen att leda den globala transformationen från rökning till mer hälsosamma alternativ.
Hos oss sätter vi alltid konsumenten först. Vi samarbetar med konsumenterna varje dag för att förstå deras behov och önskemål, och vi känner dem som ingen annan aktör i branschen. Vi brinner för vår vision att hjälpa konsumenter att ändra skadliga vanor samt att inspirera till hälsosammare vanor för rökare.
HAYPP GROUP värnar om sin personal och har bland annat ett generöst friskvårdsbidrag, årliga utlandskonferenser och fina kontorslokaler centralt i Stockholm. För att inte tala om en varm och välkomnande atmosfär för alla nya stjärnor som börjar hos oss.
Om tjänsten
Vi letar nu efter en driven och engagerad teamledare till vår kundservicefunktion. Kundserviceavdelningen består av ett gäng på 15 flitiga, glada och hjälpsamma hjältar som brinner för service och tillsammans med resten av företaget säkrar bolagets frammarsch på diverse spännande marknader.
Som Teamledare för Kundservice på Haypp Group har du delvis resultat-och personalansvar men din främsta uppgift är att arbeta nära teamet och genomföra individuell- och teamcoaching, kvalitetsuppföljning samt stötta verksamheten med att besvara inkommande samtal och mejl vid behov. I din roll som Teamledare är du med andra ord delaktig i att dagligen leda arbetet för teamet och samtidigt förmedla en klar bild av de beteenden och värderingar som bidrar till att målen inom kundnöjdhet och effektivitet uppnås. Detta för att utveckla såväl medarbetarna som den operativa verksamheten.
I denna roll kommer du att ha god kommunikation med andra avdelningar inom Haypp Group för att säkra att kundservicefunktionen alltid är med på det nyaste och levererar en kundupplevelse i världsklass. Du hanterar även den dagliga planeringen, sjukanmälningar och schemaläggning för teamet. Tjänsten är på 100% med arbetstider, Måndag- Fredag 8-17. Sist men absolut inte minst är även att ha kul på jobbet, skapa en trivsam miljö och skratta och ha kul med kollegorna.
Om dig
Vi tror att du som söker har tidigare erfarenhet av personalledning och det är meriterande om du tidigare arbetat i en internationell miljö. Som person är du flexibel och orädd för förändring och har bevisad framgång med att leda och motivera ett team.
Kvalifikationer
Tidigare dokumenterad erfarenhet av kundbemötande (butik, event, sälj, kundservice etc).
Tidigare erfarenhet av personalledning
Serviceinriktad
Resultatorienterad
Kommunikativ
Flexibel
Lösningsorienterad
Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
Meriterande
Tidigare arbetat i en internationell miljö.
Tidigare erfarenhet av kundservice.
Skicka din ansökan idag!
Om det här låter som en plats där du skulle vilja bidra och växa, låt oss veta att du är intresserad genom att skicka in din ansökan! Ansök med ditt CV, ett personligt brev, via Linkedin eller på något annat sätt du känner representerar dig på tydligast möjliga sätt. Alla sätt att connect:a fungerar för oss!
Haypp Group är engagerade i jämställdhet och mångfald och vi välkomnar ansökningar från alla kvalificerade individer oavsett etnicitet, religion, ålder, kön, sexuell läggning, funktionshinder eller civilstånd. Vi vill erbjuda dig en fantastisk rekryteringsupplevelse, och om det finns något vi kan göra för att du ska känna dig bekväm i en process med oss, vänligen meddela oss.
Vi ser fram emot att höra från dig!