Teamledare kundservice Helsingborg

Teamledare kundservice Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Vår kund, ett välskött företag i Helsingborg, behöver nu utöka sitt team med ytterligare en kompetent kollega. De letar efter dig som vill leda ett kundserviceteam som brinner för kundsupport - kanske talar du finska?

Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd hos vår kund.

Om tjänsten

Som teamledare för kundservice planerar och fördelar du arbetet samtidigt som du stöttar och coachar dina 4 kollegor. Ditt ansvar är att skapa en teamkänsla som bidrar till hög motivation och arbetsglädje. Du jobbar givetvis som en i teamet och tar ansvar för att våra kunder får ett bra bemötande och god support. I arbetet ingår mycket kundkontakter både via telefon och mail som kan gälla allt från frågor om produkter, orderhantering till fakturaärenden och reklamationer. Du kommunicerar även internt med säljare och lager. Vi arbetar mot B2B och våra kunder är fackhandelsbutiker i Sverige, Norge, Danmark och Finland.



Vem är du?

Det här jobbet passar dig som trivs med att arbeta i ett mindre internationellt bolag med kvalitativa produkter.

Då vi har norsk och dansktalande i kundservice gruppen, ser vi det som mycket meriterande om du talar finska. Du bör ha en god IT-förståelse och kunskaper inom Officepaketet.

Vi söker dig som har naturliga ledaregenskaper och det är ett stort plus om du har jobbat i en liknande miljö inom kundsupport. Kanske har du arbetat i en liknande roll som teamledare eller haft något mer inofficiellt ansvar, men viktigast för tjänsten är dina personliga egenskaper. Du har förmåga att vara en i teamet - en "spelande tränare", och har inga problem med att själv kavla upp ärmarna.

Du är en relationsskapande och ansvarstagande person som förstår vikten av att alltid sätta kunden i fokus. Som person är du flexibel, kommunikativ och har en god planering och samarbetsförmåga.



Kontakt och ansökan

Tjänsten söker du via ansökningslänken. Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd hos vår kund och anställningen startar som en provanställning. Om du har rätt kompetens och erfarenhet för tjänsten kommer ansvarig rekryteringskonsult att kontakta dig och berätta mer om tjänsten hos vår kund.

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult via e-post: angela.ekelof@jeffersonweells.se

Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan snarast, sista ansökan är dock 27 september.

Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jefferson Wells
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 september 2021
  • Ansök senast: 27 september 2021

Liknande jobb


20 december 2024

Team Manager

20 december 2024

20 december 2024