Teamledare kundservice till AON

Arbetsbeskrivning

Information om uppdraget: Academic Work rekrytering söker en affärsmässig och driven Teamledare kundservice för anställning hos AON.Beskrivning av företaget: Aon Sweden är Sveriges ledande rådgivare inom riskhantering, försäkring, återförsäkring, captive management, gruppförsäkring samt pensioner och förmåner.Aon Sweden har ett starkt lokalt engagemang för sina kunder och ett globalt utbud av expertis och resurser.Verksamheten etablerades 1992 och idag har Aon Sweden ca 200 anställda i Stockholm, Göteborg och Malmö.För mer information se www.aon.com Arbetsuppgifter: Du kommer att vara placerad inom divisionen Affinity och enheten Affärsstöd och där vara teamledare för kundservice/försäljning som idag har 12 anställda.Där arbetar man med båda inkommande och utgående samtal och även med olika former av säljkampanjer. Den främsta uppgiften är att leda och fördela arbetet samt att driva avdelningen framåt.I det ingår personalplanering, uppföljning av arbetsprestationer och resultat samt coachning. Just nu pågår en omorganisation på avdelningen där man satsar mer på försäljning och kundservice jämfört med tidigare då man har varit mer administrativt inriktade.En viktig del i arbetet blir därför att implementera och driva denna förändring.I detta ingår att bygga upp en TM-funktion inom kundservice/försäljning.Avdelningen hanterar stora volymer kunder och produkter och din uppgift kommer också bli att hitta en effektivitet i hur man arbetar med detta.Tjänsten innebär en stor möjlighet att få vara med och bygga upp något nytt i ett spännande förändringsskede.För rätt kandidat finns goda utvecklingsmöjligheter inom AON.För att bli framgångsrik i tjänsten ser du möjligheterna med att sälj är en integrerad del av kundservice och brinner för det.Vi söker dig som: ?Har minst 1 års erfarenhet av att leda personal inom kundservice och försäljning Har du kunskaper i norska, danska eller finska är det meriterande.Du leder, motiverar och förser andra med befogenheter som krävs för att effektivt nå gemensamma mål.Du skapar engagemang och delaktighet och du kommer ofta med ideer och nya angreppssätt i arbetsrelaterade frågor. Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid.Intresserad?Skicka in din ansökan omgående då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jennifer Smith
08-56 24 4821
Rekryteringskonsult Maria Salling

Katarina Malm

Maria Salling

Rekryteringskonsult Maria Salling

Rekryteringsadministratör Katarina Malm
08-562 467 42
Maria Salling
+46 8 522 576 20
Katarina Malm
08-562 467 42
Katarina Malm

Maria Salling

Sammanfattning

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Säljchef Kassa

25 december 2024

Säljchef Kassa

19 december 2024

16 december 2024