Teamledare Kundtjänst

Arbetsbeskrivning

Till vårt Svenska kontor i Bankeryd söker vi ytterligare en teamledare till ett av två telefonteam.Telefonteamet arbetar med alla typer av kundsupport. Teamet som du kommer att ansvara för består av ca 10 medarbetare.Du ska säkra att teamet ger professionell och hög kvalitativ kundservice externt men också internt.Detta sker i samråd med kundtjänstchef och övrig teamledare, för att säkra att hela avdelningen ger samma goda kvalite och når de mål som är uppsatta.Dina arbetsuppgifter och ansvarsområde: .Organisera, coacha och leda det dagliga arbetet..Utföra medarbetare samtal varje månad .Ge allmän support till teamet .Delge, följa upp och utveckla kundskaper hos medarbetarna..Genomföra informationsmöten .Ansvara och utföra de arbetsuppgifter som åligger teamledaren..Utbilda nya medarbetare En viss ledarerfarenhet och/eller erfarenhet från annan kundtjänster eller callcenter är positiv.Andra kvalifikationer och kunskaper: .Goda ledaregenskaper .God samarbetsförmåga .Förmåga att entusiasmera, motivera, träna och skapa ett bra arbetsklimat .God kommunikationsförmåga och presentationsteknik .Kunna fungera bra och strukturerat även när tempot är högt .Du ska vara effektiv, energisk och ha känsla för service .Kunskaper i engelska - både tal och skrift .Var vänlig ange referensnummer SE_6_08 Var snäll och informera om var du har sett annonsen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Recruitment Manager Lasse Jansen
+45 23 33 11 56
Head of New Business Claus Skibby
+45 23 33 10 67

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lyreco
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 16 januari 2008
  • Ansök senast: 31 januari 2008

Besöksadress

Sjöåkravägen 27
None

Postadress

Box 501
BANKERYD, 56428

Liknande jobb


27 november 2024

18 november 2024

18 november 2024