Teamledare med ansvar för kontorsservicetjänster, Solna

Teamledare med ansvar för kontorsservicetjänster, Solna

Arbetsbeskrivning

Vill du vara en del av något större?
Om du vill jobba tillsammans med människor med olika bakgrunder, Om du har stora ambitioner, inte är rädd för utmaningar och vill växa samtidigt som du bidrar till vår utveckling och tillväxt. Då är du välkommen till Sodexo!

Vi söker teamledare med ansvar för kontorsservicetjänster för vår kund i Solna. Att arbeta hos os är varierande, utmanande och kräver stort personligt engagemang. Du har övergripande ansvar för att allt fungerar optimalt på kontoret och du kommer även att jobba i driften i reception, internservice och med säkerhet. 

Vi söker en medarbetare till ovanstående uppdrag. Att arbeta hos oss är varierande, utmanande och kräver sort personligt engagemang.

Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak bestå av;


• Övergripande ansvar för den dagliga driften
• Utveckling av verksamheten genom ständiga förbättringar och innovationer
• Ta ansvar för att allt fungerar optimalt på kontoret
• Upprätthålla goda relationer med kunden samt att säkerställa att kunden erhåller överenskommen kvalitet

Kvalifikationer/Krav:


• Du ska ha minst gymnasiumutbildning eller motsvarande
• Mångårig och bred erfarenhet från servicebranschen
• Ledarerfarenhet
• PC-vana och vana av att arbeta i administrativa system

Egenskaper:


• Vilja och förmåga att utveckla både Dig själv och Dina medarbetare, samt att kunna dela med Dig av Din kompetens på ett effektivt sätt
• Du måste trivas i ledande befattning och ha ett stort intresse för att motivera andra
• Som person är Du driftig och målmedveten
• Erfarenhet av och förmåga att arbeta strukturerat gentemot kunder och medarbetare
• Du delar våra värderingar

Anställningsform och arbetstider:
Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning, heltid/dagtid

Har du frågor kontakta pernilla.almgren@sodexo.com

Din ansökan vill vi ha senast den 25/1-22
Ansökan kan endast göras via vår hemsida. Intervjuer sker löpande och tjänstenkan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut.


Sodexokoncernen
Sodexo grundades av Pierre Bellon i Marseille 1966 och är världsledande inom servicetjänster som förbättrar livskvaliteten, en grundläggande faktor för individers och organisationers förmåga att prestera. Sodexo har verksamhet i 56 länder och servar 100 miljoner människor varje dag, genom vår unika kombination av On-site Services, Benefits and Rewards Services och Personal and Home Services. Vi erbjuder våra kunder integrerade servicelösningar som har utvecklats genom mer än 50 års erfarenhet inom reception, säkerhet, underhåll, städning, måltidstjänster, facilities management; allt ifrån tjänster och program som främjar medarbetarnas engagemang i lösningar som förenklar och optimerar deras rörlighet och hantering av kostnader till hushållsnära tjänster, daghem och conciergetjänster. Sodexos framgångar grundas på vår oberoende ställning, vår hållbara affärsmodell och vår förmåga att ständigt utveckla och engagera våra 412 000 medarbetare över hela världen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper

LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy  Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sodexo AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 januari 2022
  • Ansök senast: 12 februari 2022

Besöksadress

Muréngatan
None

Postadress

Box 47620
Stockholm, 11794

Liknande jobb


20 december 2024

Team Manager

20 december 2024

20 december 2024