OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Fagerhult är en av Europas ledande belysningskoncerner med cirka 2 200 anställda och verksamheter i 20 länder. Vi skapar moderna produkter och spännande, energisnåla och miljöanpassade belysningssystem som på ett bra sätt integreras i den miljö där de ska verka. I koncernen ingår starka varumärken som till exempel Fagerhult, Ateljé Lyktan, LTS, Whitecroft Lighting, Designplan Lighting, I-Valo och Arlight. AB Fagerhult är noterat på Nasdaq OMX Nordiska Börs i Stockholm.
Är du en driven och kommunikativ person med erfarenhet från transportbranschen?Lockas du av möjligheten att operativt leda och utveckla ett av våra team?
Hur ser din arbetsdag ut?
Som teamledare hanterar du de dagliga operativa uppgifterna med energi och kvalitet. Du gillar att leda och fördela arbetsuppgifter för att inspirera teamet för kundsupport och transportadministration mot våra mål och för att hjälpa våra kunder. Du kan med hjälp av ditt strukturerade arbetssätt också bland annat beskriva processer och samordna sådana för att ge våra kunder bästa möjliga service. Du är en kreativ person som ser och har möjlighet att genomföra förbättringar och agerar på problem som uppstår i vardagen utan att vänta. Du kommer också med tiden att ha kunskapen att hantera uppgifter både inom Customer support och Transportadministration för att ha möjlighet att vara en naturlig ersättare vid frånvaro. Med din uppfinningsrikedom och ett långsiktigt förbättringsarbete bidrar du tillsammans med logistikchef till att verksamheten kontinuerligt utvecklas och gör oss ännu bättre på att ge våra kunder en bra service. Kundfokus är ett av våra kärnvärden och självklart också ditt.
Vem trivs hos oss?
Vi söker dig som har en dokumenterad erfarenhet av transportadministration. Om du dessutom har erfarenhet av kundsupport är det ett plus. Genom de dagliga internationella kontakterna så behöver du utnyttja dina kunskaper i att prata och skriva engelska flytande, behärskar du ytterligare språk är det såklart positivt.
Du är en person som gillar att arbeta med människor och som är duktig på att vara en ledare. Dina personliga egenskaper präglas av våra värderingar av Customer Focus, Innovative Mindset och Performance Culture, men också av att du har en social kompetens, har lätt till skratt och att du vill vara en av oss.
Är du intresserad?
Då ska du så snart som möjligt komma in med din ansökan, dock senast 9 januari.Urval kommer att ske löpande.
Vi samarbetar med Badenoch & Clark i denna rekryteringsprocess. Du ansöker genom att registrera din profil nedan. Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Frågor besvaras av ansvarig rekryteringskonsult Victoria Hammarström på 036-351034. Vi ser fram emot att ta del av ditt CV och ett personligt brev där du beskriver varför just du är rätt kandidat för tjänsten.
Badenoch & Clark använder videointervjuer och tester (personlighet och kapacitet) som urvalsverktyg. Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Susanna Ask
08-598 980 20
Linda Dahlberg
Rekryteringskonsult Karin Kling
Anders Jansson
0352608534
Recruitment Consultant Charlotta Rydström
042-37 33 38
Rekryteringskonsult Johanna Andersson
011-19 18 38
Marianne Pettersson
054-771 85 44
Rekryteringskonsult Lena Köhlin
031 725 45 54
Victoria Hammarström
Josefine Persson
0455-34 10 06