OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Som teamledare på Storesupport kommer det vara ditt ansvar, tillsammans med våra andra teamledare samt driftchef, att på ett coachande sätt se till att alla konsulter trivs och når upp till sina uppsatta mål. Du kommer även stämma av så att alla våra konsulter finns på plats och säkerställa att vi är rätt bemannade.
Utöver din coachande roll som teamledare så kommer ditt jobb att varvas med att själv plocka ordrar bestående av livsmedelsprodukter. Ute i produktionen innefattar arbetet truckkörning och du färdigställer beställningar för leverans. Livsmedelsprodukter plockas på olika avdelningar i olika temperaturer. Beroende på avdelning är temperaturen från "rumstemperatur" till cirka -28 grader.
Tjänsten börjar med en utbildning under två veckor för att lära dig arbetet hos Martin & Servera. Utöver det kommer du som teamledare även att gå en intern utbildning hos oss på Storesupport.
Arbetstider
Arbetet är förlagt på heltid, måndag-fredag, från 12:00 till 21:00.
Tillträde för tjänsten är omgående men görs upp i samråd med dig som erbjuds tjänsten.
Lön
Vi tillämpar GFL-lön, genomsnittligt förtjänstläge, med ett extra teamledar tillägg.
Personliga egenskaper / kvalifikationer
Vi söker dig som:
- har förmågan att motivera dina kollegor till att klara av sina mål och trivas med sitt jobb.
- har erfarenhet av en coachande roll och trivs med det, du kanske har du varit lagkapten inom din idrott eller arbetat med liknande ansvar tidigare.
- god fysisk form då det förekommer en del tunga lyft och arbetet sker i ett högt tempo.
- engagerad och ha förmågan att hela tiden hålla tempo och fokus uppe.
Som teamledare på Storesupport blir ditt huvudfokus den dagliga driften samt att ansvara för att vi är rätt bemannade vecka för vecka. Med detta kommer också ett stort ansvar som representant för Storesupport ute hos vår kund. Vi vill därför att du är serviceinriktad och ansvarstagande samt har en stark drivkraft att jobba mot gemensamma mål.
Goda kunskaper i svenska är ett krav då instruktioner, upplärning samt kommunikation med våra konsulter sker på svenska.
Vikt kommer även att läggas vid dina övriga personliga egenskaper.
Meriterande
- God IT-vana. Officepaketet, främst Excel.
Om oss
Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Kunderna finns i detaljhandelns alla led - lager, logistik, e-handel, butiker och leverantörer. Storesupport är marknadsledande och har uppdrag i hela Sverige, kontoren finns i Malmö, Göteborg och huvudkontoret i Solna, Stockholm. Koncernen startades år 2000, omsätter 400 MSEK och har 2 000 medarbetare. Svenska Storesupport Lager & Logistisk AB är ett auktoriserat bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega. (http://www.storesupport.se/).
Storesupport är en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika.
Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att våra anställda inte har några domar som är emot vår policy.
Är du intresserad?
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Välkommen till Storesupportfamiljen!
Kontaktpersoner på detta företaget
Jerry Stribrant
0761-27 20 22
Victoria Blomquist
0733- 44 54 51
Anna Wolthon
08-448 07 00
Tina Hamberg
Melodi Haghiri
Lisa Schuman
Jerry Stribrant
Johan Ekström
Alexandra Drakengård
Marion Wågby