OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ett stort bolag i Solna söker en teamledare till ett nätkundservice-team. Start snarast möjligt. Ett års uppdrag till att börja med.
Ansvarsområde:
Teamledaren på nätkundservice leder ett team som består av 11-13 personer. Fokus för uppdraget är operativ ledning samt ansvar för kvalitet och uppföljning, men innefattar även operativt arbete motsvarande det som sker inom rollen för kundrådgivare.
Uppdraget innefattar även att leda och utveckla personal genom kontinuerlig återkoppling till både teamet som helhet samt individuellt till medarbetare. Teamledaren samverkar med andra teamledare och övriga funktioner i verksamheten.
Erfarenhet och efterfrågade kompetenser:
• Har erfarenhet av att arbeta inom kundservice på teamledarnivå
• Ansvarar för uppföljningar och rapporter från det egna teamet.
• Följer upp, motiverar och utvecklar medarbetarna
• Är mycket duktig på att kommunicera i tal och skrift i både svenska och engelska
• Är pedagogisk och vill coacha andra
• Skapar struktur, ordning och reda, och har koll på både sina projekt och medarbetarnas utveckling
Meriterande:
Erfarenhet av en chefsroll inom kundservice är meriterande liksom erfarenhet från energisektorn (med fokus på el).
Detta är ett konsultuppdrag på heltid via oss på Incluso i Solna. Start är snarast möjligt och uppdraget är initialt på 1 år med eventuell möjlighet till förlängning.
Vänligen ansök med CV och motivering snarast möjligt via länken i annonsen.
För frågor vänligen kontakta Daniel Blomquist, ansvarig rekryterare på Incluso.