OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av att stötta och leda medarbetare i deras arbetsuppgifter? Har du även flera års erfarenhet av att arbeta med kundservice? Då kan det vara just dig vi söker! Hos Samtrans erbjuds du ett meningsfullt arbete i en verksamhet som värnar om respekt, omtanke och eget ansvar.
Om tjänsten
Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer vara att stötta kundtjänstmedarbetarna i deras dagliga arbete. Din roll kommer vara av varierande karaktär då du dels leder det dagliga operativa arbetet mot uppsatta mål genom att stötta och motivera teamet.
Förekommande arbetsuppgifter är bland annat:
• Ansvara för effektiv och kvalitativ schemaläggning (kort och lång sikt).
• Bistå med hjälp inom rekrytering.
• Övervaka driften på inkommande samtal.
• Stöd i personalärenden.
• Skapa ökad robusthet inom Kundtjänsten genom att vara en ställföreträdande för chef.
• Löpande ta fram förslag på och driva igenom aktiviteter som ökar måluppfyllnad inom Kundtjänst.
• Deltagande i projekt.
Detta är en heltidstjänst med arbetstiderna måndag-fredag 08:00-17:00. Plats för tjänsten är på vårt huvudkontor i Solna Strand.
Vem är du?
Vi ser att du som söker har erfarenhet av kundservicearbete. Du är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Vi tror att du vid tidigare tillfällen agerat ledare och har ett inre driv av att tillsammans med andra arbeta framåt och lösa problem. Du är duktig att på ett pedagogiskt sätt stötta och motivera andra. Du är en positiv, glad och lösningsfokuserad person som tar tag i det som behövs. Vidare ser vi gärna att du är trygg i dig själv och ditt ledarskap samt uppskattar- samt motiveras av att ge en exceptionell service.
Vi erbjuder dig
Hos Samtrans erbjuds du ett meningsfullt arbete i en verksamhet som värnar om respekt, omtanke och eget ansvar. För oss är det viktigt att vara en inkluderande arbetsgivare och vi ser mångfald som en stor styrka. På vårt kontor i Solna Strand möts du av ett stort engagemang och entreprenörskap. Här är det kort väg till beslut och det finns ett stort utrymme för dig som vill lyfta idéer och initiativ. För oss är det viktigt att ha kul på jobbet och vi tycker att framgångar är till för att firas!
Förutom möjligheten att arbeta med ett betydelsefullt uppdrag, erbjuder vi våra medarbetare:
• Kompetensutveckling och interna utvecklingsmöjligheter
• Hälsoinspiratörer & hälsoutmaningar
• Friskvårdsbidrag & personalrabatter via förmånsportal
• En trygg anställning med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension
Det här är Samtrans
Samtrans Omsorgsresor är en del av Nobina-koncernen, Nordens största kollektivtrafikföretag. Varje år utför Samtrans Omsorgsresor ca 1,7 miljoner personresor, framförallt på uppdrag av kommuner och regioner. Genom varumärkena Göteborgs Buss och Telepass finns Samtrans representerade i Stockholm, Västra Götaland och Skåne. Samtrans har en stark samhällsbärande roll genom att finnas till för människor som på olika sätt inte har möjlighet att resa med den allmänna kollektivtrafiken. På så sätt bidrar Samtrans varje dag till ett inkluderande samhälle, där fler människor ska ges möjlighet att delta i samhället på lika villkor.
Vill du veta mer?
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef Madeleine Gidlund på madeleine.gidlund@samtrans.se. På grund av dataskyddsförordningen GDPR tar vi inte emot ansökningar via mejl utan endast via vårt rekryteringssystem.
Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniel Sandfeldt,