OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi utökar våran Nordiska kundservice för Apple och behöver därför ytterliggare en teamledare till gruppen.Vi erbjuder Dig en spännande, utvecklande och krävande befattning i en växande bransch.Vi ser gärna att Du kommer med nya tankar och ideer samt är med och driver både uppdraget och företaget framåt. Rollen innebär att Du har personalansvar för ett av våra team samt att säkerställa att vår uppdragsgivare erhåller erforderlig information och är nöjd, Du kommer därmed att ha nära kontakt och föra dialog med kunden.Naturligtvis får Du stöd från övriga avdelningar men det är Du som ska säkerställa att Din grupp gör en bra insats. Uppdraget vi har för Apple innebär att agenterna ger support via telefon samt över internet.Supporten vänder sig till Apples kunder i Norden och support ska ges på Apples samtliga produkter såsom iBook, iPod mfl. Arbetet kräver att Du kan ställa krav och vara drivande, vidare bör Du som person vara initiativtagande, resultatinriktad samt ha ett intresse för service och sälj.Du är strukturerad och har en viss administrativ talang och tycker om att vara "spindeln i nätet".Du har erfarenhet av ledarskap och gärna även från projektledning.Vi tror att Du har god förmåga att engagera och entusiasmera människor samt att Du tycker om att arbeta mot uppsatta mål.Vidare behöver du ha erfarenhet från kundtjänst.Uppdraget ställer krav på mycket goda kunskaper i engelska. Teleperformance Nordic AB är ett av Sveriges äldsta och mest framgångsrika företag inom Callcenterbranschen.Vi har idag över 500 anställda i Sverige, med verksamhet i Stockholm, Göteborg och Söderhamn.Vi ingår i den internationella koncernen SR Teleperformance med säte i Paris.Koncernen har över 30 000 arbetsstationer och finns representerat i 39 länder och är därmed det mest spridda callcenterföretaget i världen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman