OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Teleperformance Nordic söker just nu en teamledare till vårat Nordiska supportuppdrag för Apple.Vi kan erbjuder Dig en spännande, utvecklande och krävande befattning i en växande bransch.Uppdraget vi har för Apple innebär att agenterna ger support via telefon samt över internet.Supporten vänder sig till Apples kunder i Norden och support ska ges på Apples samtliga produkter.Teamledaren har personalansvar för ett av våra team samt en nära kontakt och dialog med vår uppdragsgivare Apple.Du skall även säkerställa att Apple erhåller erforderlig information och är nöja med ditt teams/vår prestation och skapar mer värde genom bättre kundupplevelser.Naturligt vis har du stödfunktioner/avdelningar som är behjälpliga internt på Teleperforamnce. Vi ser gärna att Du kommer med nya tankar och ideer samt är med och driver både uppdraget och företaget framåt.Arbetet kräver att Du kan ställa krav och vara drivande.Vidare bör Du som person vara initiativtagande, resultatinriktad samt ha ett intresse för service, sälj och ny teknik.Du är strukturerad bör ha mycket god administrativ förmåga och kunskaper i excel.Vi tror att du erfarnhet av att leda personal och gänra arbetat med kundservie och eller teknisk support.Vi tror att Du har god förmåga att engagera och entusiasmera människor samt att Du tycker om att arbeta mot uppsatta mål.Uppdraget ställer krav på mycket goda kunskaper i engelska. Vi har idag över 600 anställda i Sverige, med verksamhet i Stockholm, Göteborg och Söderhamn.Vi ingår i den internationella koncernen SR Teleperformance med säte i Paris.Koncernen finns representerat i 45 länder och är därmed det största och mest vidd spridda callcenterföretaget i världen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman