Teamledare sökes till kundserviceteam i Solna

Teamledare sökes till kundserviceteam i Solna

Arbetsbeskrivning

Är du en driven person med ett stort intresse för kundservice, coaching och personalfrågor? Vill du vara med och leda ett nytt team och säkerställa en högkvalitativ servicenivå och god gemenskap samtidigt som du själv utvecklas med rollen? Då har vi tjänsten för dig!

Arbetsbeskrivning
Som teamledare kommer du att arbeta med att coacha och leda ett kundserviceteam inom vårt nya uppdrag. Kundserviceteamet förväntas bestå av ca 6–8 medarbetare. Dina dagliga arbetsuppgifter består huvudsakligen av att delta i den dagliga driften tillsammans med dina teammedlemmar och coacha teamet för att uppnå gemensamt uppsatta mål. Du kommer även att stötta och uppmuntra teamet i deras dagliga arbete, medverka i planering av arbete utifrån prognoser, statistik och rapporter samt verka för optimering av arbetsrutiner i samråd med din servicemanager.

Vem söker vi?
Till rollen som teamledare söker vi dig som drivs av ledarskapet och att vara en förebild för dina kollegor. Du finner stort värde i att leda och stötta personal i deras dagliga arbete. Du bör ha tidigare erfarenhet från att leda personal och gärna från ett serviceyrke med kundbemötande. Vidare ser vi gärna att du ser långsiktigt på denna tjänst och för rätt person ser vi mycket goda förutsättningar för att växa med rollen.

Övrig information
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med sex månaders provanställning. Tjänsten utgår från Baronas kontor beläget i Solna Strand, med goda förbindelser inom kollektivtrafiken. Tjänsten förväntas starta i Februari 2023.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu! Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Karolin Andersson på karolin.andersson@barona.se OBS! Pga GDPR kan vi ej ta emot ansökningar som inkommer via e-post.

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på  http://barona.se/om-oss/

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Contact Center AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 januari 2023
  • Ansök senast: 16 februari 2023

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024