Teamledare till GardenStore i Eskilstuna

Teamledare till GardenStore i Eskilstuna

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet inom lager & logistik med ambition att vara ledare? Är du den som driver arbetet framåt och får energi av att coacha och leda andra? Då kanske det är just dig vi söker som Teamledare till Eskilstuna!

Vi letar just nu efter en hungrig och driven person som vill jobba med teambuilding, ledning och driftansvar inom lager. 

Ansvarsområden
Det är en operativ ledarroll där du kommer ansvara för att leda ett team i en tillväxtfas. Du rapporterar till lagerchef och kommer att ansvara för att planera så att ditt team kan hålla de dagliga måltalen samt säkerställa att inga deadlines missas.

Dina arbetsuppgifter består bland annat av:
● Dagligt ansvar och ledning av teamet, genom att fördela resurser och arbetsuppgifter inom teamet.
● Dagligt ansvar för KPI, produktivitet och kvalitet.
● Prioritering av daglig verksamhet.
● Hålla ditt team uppdaterat med aktuell information
● Delaktig i teamets utveckling.
● Arbeta för att effektivisera och förenkla arbetssätt.
● Arbete i produktion

Placeringsort är på något av Gardenstores lager i Eskilstuna. De har idag två lager i väntan på att sitt nya lager i Eskilstuna logistikpark ska bli klart. Tidigt 2023 får de tillträde till det nya lagret på ca 29 000 kvadratmeter.

Arbetstider
Heltid

Kvalifikationer
Vi söker dig som:
Har tidigare erfarenhet inom lager och logistik. Du är en driven lagspelare som brinner för att göra gruppen starkare. Du tycker om att jobba i en organisation i ständig framåtrörelse och utveckling.

Du är självständig och har inga problem med att ta egna beslut och initiativ. Du tycker om att driva igenom förbättringar och är inte rädd för förändringar. Du är duktig på att både driva och utveckla operativa flöden.

Krav:
- Tidigare erfarenhet att arbeta på ett lager
- Du är duktig kommunikativt, då rollen kommer att innefatta mycket kontakt med andra avdelningar i bolaget samt med våra leverantörer.
- Du är social, öppen och nyfiken på att lära dig nya saker
- Du kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i tal och skrift

Meriterande

- Tidigare erfarenhet av processägarskap på lager eller liknande verksamhet

- Om du tidigare arbetat i OnGoing warehouse, Business Central och/eller Zendesk

- Kunskap i tal och skrift i något av följande språk, tyska, finska eller danska

Ansökan
Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!

Om företaget
GardenStore är ett tillväxtföretag, i dagsläget är vi ca 30 anställda. Hos GardenStore är det alltid högt tempo, härlig stämning och högt i tak. Det är viktigt att alla har möjlighet att påverka arbetet,  att våga testa nya idéer och vägar tillsammans. På GardenStore får du kliva in i en familjär miljö där alla förväntas leverera lagspel, kvalité och ansvar på daglig basis. Du ges möjlighet att påverka och göra skillnad i processer och rutiner, att utvecklas tillsammans och få växa in i din roll.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 januari 2022
  • Ansök senast: 2 februari 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Lageransvarig till Skanska Rental!

Lageransvarig till Skanska Rental!

29 november 2024

Leveransmottagarassistent

Leveransmottagarassistent

20 december 2024

19 december 2024