OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tycker du att kundservice är viktigt? The Phone House söker en teamledare till vår kundtjänst med placering på vårt huvudkontor i Stockholm/Sickla.Du kommer att hjälpa våra kunder då det kontaktar oss av olika anledningar.I ditt dagliga arbetet ingår att svara/besvara samtal och mail som kommer in från kunder och att säkerställa att alla kunder behandlas på bästa sätt.För att trivas i denna roll behöver du ha ett stort intresse för människor.En viktig del i din roll är även coacha, motivera och entusiasmera dina medarbetare i teamet. Du är trygg och prestigelös och skapar en atmosfär där medarbetarna trivs, utvecklas och fungerar som ett team.Du tycker kvalitet är viktigt, har en trevlig telefonröst och klarar av att kombinera högt tempo med den bästa kundservicen.Naturligtvis har du ett positivt sätt, är utåtriktad och tycker om att vara i händelsernas centrum.Drivkraft, egen initiativförmåga och utpräglat ordningssinne är andra egenskaper som du anser dig besitta.Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift samt har god datavana.Du har tidigare arbeta som ledare.Erfarenhet av kundtjänstarbete är meriterande.The Phone House är en arbetsplats som präglas av drivna samt positiva medarbetare.Vi erbjuder ett mycket stimulerande, variationsrikt och utmanande arbete i en framtidsbransch i konstant förändring.Skicka in din ansökan omgående då intervjuer sker fortlöpande!Vi begär utdrag från belastningsregistret på alla som erbjuds anställning hos oss.Du söker tjänsten via vår hemsida www.phonehouse.se under rubriken lediga jobb. Välkommen med din ansökan!