OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
BGA söker en engagerad teamledare på kundtjänst
Älskar du försäljning och vill vara med och bygga riktigt bra kundtjänst? Då söker vi på BGA dig som teamledare.
BGA är ett etablerat e-handelsföretag som bedriver försäljningsverksamhet mot 24 marknader i Europa med huvudkontor och lager i Gävle. Vi erbjuder heminredning med fokus på skandinavisk design på nätet och i butik. Idag har vi över 20 000 unika produkter i sortimentet och vi är riktigt vassa på tavelramar och speglar.
Vår kundtjänst består av ca: 10 medarbetare som servar våra kunder på mejl, chatt och telefon. I rollen som teamledare arbetar du operativt med stöd av kundtjänstansvarig för att driva och utveckla vår kundservice.
I den dagliga driften ingår det att kvalitetsgranska kundkontakter, följa upp ärendestatistik, utveckla rutiner - och inte minst vara en del av teamet som hanterar kundernas frågor för att förstå processer och fånga upp förbättringsområden.
BGA älskar tillväxt. Vi bryter ständigt ny mark och stöter på nya utmaningar längs vägen som vi tacklar och utvecklas av. För att trivas behöver du dela vår nyfikenhet och tycka att förändring är utvecklande. Prestigelös och uppfinningsrik är en bra egenskap hos oss.
Passande egenskaper:
- Älskar försäljning och att påvisa det i siffror
- Strukturerad och handlingskraftig
- Erfarenhet av kundtjänstarbete
- Arbetsledning
Stämmer du in på annonsen? Tveka inte på att skicka in din ansökan idag! Tillträde efter överenskommelse.
BGA är en ledande aktör inom e-handel för heminredning. Vi har en omfattande närvaro på 24 europeiska marknader och lagrar över 20 000 unika artiklar på vårt e-handelslager i Gävle. Och det är bara början. Här står verkligen tillväxt och expansion i fokus.