Teamledare till lager i Kjula

Teamledare till lager i Kjula

Arbetsbeskrivning

Dina Arbetsuppgifter och profil



Som teamledare hos vår kund ansvarar du för såväl drift och den löpande verksamheten samt för medarbetarna i ditt team.

Du leder teamet genom att föregå med gott exempel.



Dina arbetsuppgifter består bland annat av:

- Dagligt ansvar och ledning av teamet, genom att fördela resurser och arbetsuppgifter.



- Dagligt ansvar för KPI, produktivitet och kvalitet.



- Prioritering av daglig verksamhet.



- Hålla ditt team uppdaterat med aktuell information.



- Delaktig i teamets samt företagets utveckling.



- Arbeta för att effektivisera och förenkla arbetssätt.



- Kontinuerligt arbete med feedback.



- Arbete i produktion.



Arbetstiden är 2-skift med helgarbete.

I din roll ansvarar du för ett team om ca 12 medarbetare tillsammans med en kollega och du rapporterar till produktionschefen.

Vid helgarbete leder du själv ett team om ca 6-8 personer.



Vi erbjuder dig
Du som jobbar hos oss får en arbetsgivare som gör sitt yttersta för att du ska få utvecklas och få alla möjligheter till att nå goda resultat. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket betyder att vi följer alla rådande lagar och erbjuder dig som anställd säkra arbetsvillkor och kollektivavtal. Våra flexibla medarbetare är kärnan i vår verksamhet och en viktig faktor till vår starka tillväxt.

Det finns även padelbana och crossfitgym som du fritt kan nyttja hos kundföretaget

Villkor
Vi söker dig som har:

- Minst 2-3 års lagervana eller motsvarande.



- God kännedom om produktion, samt intresse kring autostore.



- Tidigare erfarenhet av ledarskap är meriterande.

- Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Ansvar och uppföljning är två ledord som genomsyrar ditt dagliga arbete och det är därför viktigt att du har en god prioriteringsförmåga och är självständig i dina beslut. Rollen innebär breda kontaktytor såväl externt som internt gentemot kundens många funktioner, därför behöver du vara en god och effektiv kommunikatör. Vi söker dig som är inspirerande, coachande och tydlig i ditt ledarskap.

Kundens kärnvärden:

Kund

Vi prioriterar alltid våra kunder och det som påverkar kundupplevelsen. Vi förstår vår egen påverkan och roll i kundupplevelsen. Vi håller vad vi lovar.

Kul

Vi har positiv attityd till förändringar och till nya utmaningar. Vi respekterar varandra och bjuder gärna på oss själva. Vi skapar glädje genom att lära oss nya saker.

Kompis

Vi ser kunder, kollegor och leverantörer som kompisar. Långsiktighet i alla relationer är en nyckelfaktor. Vi tar ansvar för våra kollegors utveckling både i arbetet och privat. Vi är transparenta och öppna med information.



Låter detta som din nästa utmaning?
På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person.

Skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Insitepart
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 juni 2022
  • Ansök senast: 14 december 2022

Liknande jobb


23 december 2024

Lageransvarig till Skanska Rental!

Lageransvarig till Skanska Rental!

29 november 2024

Leveransmottagarassistent

Leveransmottagarassistent

20 december 2024