Teamledare till leverantörsreskontra i Göteborg!

Arbetsbeskrivning

Vi på Experis Finance söker omgående en teamledare till avdelningen för leverantörsreskontra hos en av våra kunder i fordonsbranschen. Har du tidigare erfarenhet av liknande arbete och är intresserad av ett nytt jobb där du får möjlighet att ansvara för förbättringsarbete av interna processer? Läs då gärna vidare och ansök så snart som möjligt eftersom tillsättning av uppdraget skall ske omgående. Låt oss hjälpa dig att ta nästa steg i din karriär!

Teamledare till leverantörsreskontra hos en av våra kunder i fordonsbranschen!

Till en av våra kunder söker vi dig som vill arbeta som teamledare på avdelningen för leverantörsreskontra. Har du flera års erfarenhet av arbete inom detta område, har tidigare haft process- och personalansvar samt tidigare erfarenhet inom fordonsbranschen? Läs då gärna mer om rollen och ansök redan idag.

Arbetsbeskrivning

Som teamledare på leverantörsreskontra leder du fem medarbetare i det dagliga arbetet. Du kommer även att arbeta med de löpande arbetsuppgifterna på avdelningen och tillsammans med dina kollegor stödjer ni redovisningsavdelningen vid bokslut. Du har det yttersta ansvaret för att processen kring samtliga fakturor sköts effektivt. Du är ansvarig för att utveckla och effektivisera arbetet och att implementera nya arbetsprocesser.

Vem är du?

Du är rak och öppen i din kommunikation och har en god förmåga att kunna ge och ta feedback. Du motiveras av att arbeta med ständiga processförbättringar, tycker om att driva projekt och ser förbättringsmöjligheter i det mesta. Du gillar förändringar och är flexibel.

Krav och utbildning

Vi söker dig som har en ekonomiutbildning och som har jobbat med leverantörsreskontra i minst fem år. Du har goda kunskaper i SAP och känner dig hemma i systemet. Du har arbetat som teamledare under en period och känner dig bekväm i rollen. Du uttrycker dig obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift.



Vad kan vi erbjuda dig?

Vi på Experis är stolta över våra konsulter och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig unika utvecklings- och karriärmöjligheter. Hos oss får du en trygg anställning med möjlighet till arbetslivserfarenhet på de mest eftertraktade företagen på arbetsmarknaden.

Urvalsprocessen sker löpande, det är därför viktigt att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.

Observera att ansökan ska innehålla ett uppdaterat och aktuellt CV samt ett personligt brev där du beskriver varför du är rätt person för tjänsten utifrån kraven ovan.

Kontaktperson
Ansök genom att registrera ditt CV via länken till höger, urval sker löpande. För mer information om Experis Finance och vad vi kan erbjuda dig är du välkommen att kontakta kandidatansvarig Matilda Pihl på

Kontaktpersoner på detta företaget

Carina Berg

Sara Enebrink
708543043
Sandra Karlsson

Fredrik Wernqvist

AnnaKarin Bergqvist
070-3772063
Anna Edemyr

Camilla Rippe
031-61 72 67
Marie Gutke

Linda Holmberg

Kholod Hindi

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis 1081
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Ej angivet
  • Heltid Permanent
  • Publicerat: 23 september 2016

Besöksadress

Bredåkravägen 2
None

Postadress

37200
1081, 37200

Liknande jobb


Administrativ chef

5 november 2024

17 oktober 2024

Administrationskoordinator

Administrationskoordinator

16 oktober 2024