Teamledare till Plock & Pack

Teamledare till Plock & Pack

Arbetsbeskrivning

Har du en bakgrund inom logitisik och lager? Har du dessutom tidigare erfarenhet av en ledarroll har vi rätt tjänst för dig! Vi söker nu en ny Teamledare till vår avdelning Plock & Pack i Rosersberg!

Om tjänsten

I rollen som lagermedarbetare på avdelningen Plock & Pack arbetar du med att plocka och packa våra kunders ordrar. Arbetet utförs dels genom att ordrar plockas i plockvagnar med hjälp av våra handdatorer men också med hjälp av vår autostore. Du kommer även arbeta med att packa produkterna till färdigställda orders och göra dem redo för utleveranser.

Då rollen innebär att du blir Teamledare för gruppen kommer du också att arbeta med KPI uppföljningar, LEAN och ständiga förbättringar för medarbetarna samt avdelningen.

Vi utför arbetet med hjälp av våra egna system och kommunicerar information direkt till våra kunder.

Om dig
Som person är du lösningsfokuserad och mycket självgående i ditt arbete, du gillar ordning och reda och att själv ta ansvar för dina uppgifter. För att bli framgångsrik i rollen ska du gilla att arbeta både praktiskt men också med administrativa arbetsuppgifter.

Då du kommer ha ett ansvar för gruppen ställer vi höga krav på din förmåga att vara lyhörd och se alla dina medarbetares behov. Tjänsten innefattar mycket samarbete med andra avdelningar vilket ställer höga krav på din kommunikativa förmåga och att du är en riktigt teamspelare.

Krav för tjänsten är:
- Minst 1 års erfarenhet av en ledande roll.
- Tidigare erfarenhet inom lager & logistik.
- Obehindrad i det svenska språket.

Har du dessutom arbetat med någon form av automation, LEAN och utveckling av team ses det som meriterande. Truckkort ses också som meriterande.

Om företaget

Shelfless Sverige är ett tredjepartslogistikföretag (3PL) vilket betyder att vi hanterar hela logistikflödet åt våra kunder. Vi är tidigare DreamLogistics AB men sen ca 1 år tillbaka en del av Bring och går nu under namnet Shelfless Sverige. Vi erbjuder samma tjänster och lösningar men under nytt namn. Våra kunder är främst e-handelsföretag vilket gör att vi har höga krav på vår service.
Vi sätter alltid kunden i första rum och lever efter mottot: Vi älskar våra kunder.

Praktisk information

Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100% med en inledande provanställning på 6 månader. Vi arbetar dagtid, kl 8-17 eller 7-16, måndagar-fredagar. Tillträde sker enligt överenskommelse med önskvärd start i augusti/september. Arbetet är stationerat i Rosersberg.

Lön sätts efter avtal, vi är anslutna till Transportavtalet.

Vi arbetar löpande med urvalet och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor kring rekryteringsprocessen är du välkommen att höra av dig på mail till: elin.rubin@bring.com eller julia.rudh@bring.com. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Rasmus Eriksen på rasmus.eriksen@bring.com. Observera att inga ansökningar tas emot via mail, enbart frågor kring tjänsten. Sista ansökningsdag är 31 augusti.

Vi förbehåller oss rätten att utföra bakgrundskontroller på slutkandidater. Vi har gjort medieval för denna rekrytering och vi undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.

Varmt välkommen in med din ansökan, vi ser fram emot att träffa just dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shelfless
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 augusti 2023
  • Ansök senast: 31 augusti 2023

Liknande jobb


Lageransvarig till Skanska Rental!

Lageransvarig till Skanska Rental!

29 november 2024

Leveransmottagarassistent

Leveransmottagarassistent

20 december 2024

19 december 2024