OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
50-femme är ett rättvist städbolag som har revolutionerat branschen genom att erbjuda 25% högre lön, goda villkor samt kollektivavtal samtidigt som bolaget erbjuder högkvalitativ städning i Stockholm och Göteborg. Vi är i stark tillväxt och söker därför dig som är affärsdriven, kreativ och har ett stort engagemang för att utveckla våra hållbara affärer.
Vad vi kan erbjuda dig
50-femme strävar efter att vara branschens bästa arbetsgivare, vi vill städa upp i den smutsiga städbranschen. Vi erbjuder god lön, kollektivavtal och förmåner. Hos oss får du möjligheten att växa i din roll, vi ser dina idéer och förbättringsförslag som viktiga inputs för organisationens fortsatta tillväxt.
Dina arbetsuppgifter
Som teamledare ansvarar du för den operativa driften av verksamheten samtidigt som du coachar, utbildar, informerar och följer upp medarbetargruppen som idag består av fem medarbetare. Du ansvarar för gruppens välmående och effektivitet, samtidigt som du onboardar ny personal.
Du kommer att ha en del fasta kunder som du utför högkvalitativ städning hos. Övrig arbetstid nätverkar du, hittar nya forum för samarbete och verkar för områdets fortsatta tillväxt. Din tjänst förändras till att bli mer administrativ och utvecklande i takt med att verksamheten utvecklas, något du har kontroll över.
Ditt arbete följs upp med exempelvis gruppens välmående, kundnöjdhet och andra nyckeltal som för verksamheten är relevanta.
Dina ansvarsområden
-Dagliga driften av den operativa verksamheten
-Planera, genomföra och utvärdera insatser som främjar tillväxt
-Utbilda, coacha och vara ett stöd till fem medarbetare
-Kvalitetssäkra städningar
Din profil
Du har erfarenhet av städyrket samt förmågan att leda en mindre grupp medarbetare. Vi tror att du har praktisk ledarskapserfarenhet eller på annat vis förvärvad kunskap kring ledarskap. Du är relationsskapande och får energi i mötet med kunder och kollegor.
Du hanterar olika CRM-system obehindrat och ser nyttan i att effektivisera inte bara ditt arbete, utan även organisationens. Eftersom du i tjänsten kommer att besöka privata hem är det viktigt att du kan göra detta utan husdjursallergi- eller rädsla. Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska samt innehar B-körkort. Det är meriterande om du har SRY- eller PRYL-utbildning.
Du förhåller dig ödmjukt och prestigelöst inför svårigheter som kan uppstå. Med din kommunikativa förmåga har du stor framgång i att lösa konflikter. Du har god förmåga att möta människor, kunder såväl som kollegor. Du ser att en medarbetare som trivs också är en medarbetare som gör ett gott jobb och du verkar för att främja detta. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Placering, tillträde och omfattning
Tjänsten är 100% (40 h/vecka). Placering är i Stockholm. Tillträde är flexibelt, men vi ser gärna att tjänsten är tillsatt innan påsk.
Ansökan
Vi tar endast emot ansökan via vårt digitala verktyg, som du finner genom knappen längst ner till höger. Urval sker löpande. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef. Välkommen med din ansökan!
(Till dig som företräder bemannings- och rekryteringsföretag: Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.)
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor