TEAMLEDARE TILL RECEPTIONEN I KISTA

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta i en organisation som levererar service av första klass? Är du engagerad i ditt arbete, gillar att arbeta i en roll som spindeln i nätet och slutför dina uppgifter med stor noggrannhet? Då kan tjänsten som den delade rollen som teamledare för receptionen och receptionist vara rollen för dig!

BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER

Office Management söker en teamledare/receptionist. I rollen som teamledare/receptionist är du ansiktet utåt, mot både hyresgäster och besökare. Receptionsfunktionen utgör en servicenod för kundens hyresgäster i Kista. Du kommer tillhöra ett team där du verkar som teamledare och arbetar tillsammans med två ytterligare receptionister.


Dina övergripande ansvarsområden kommer bland annat vara att:

- Verka som ytterst ansvarig över två andra receptionister i fastigheten
- Fungera som länken mellan kunden/Office Management och receptionerna
- Coacha och stötta dina medarbetare
- Bemöta kunder/besökare och hyresgäster till fastigheten
- Bistå med ankomstregistrering av besökare
- Besvara frågor om fastigheten
- Administrera passerkort för hyresgäster
- Daglig uppsikt över receptions- och konferensytor
- Skapa felanmälningar som avser fastigheten


Du kommer även tillhandahålla hyresgäster med service av catering, bokning av konferensrum och hantering av post/bud. Tjänsten passar dig som trivs i en varierad yrkesroll där kunden alltid prioriteras i förstahand.

Tjänsten är på heltid, under kontorstider och tillsättning sker snarast. Vi vill att du ser långsiktigt på tjänsten. Arbetsplats i Kista.

KVALIFIKATIONER OCH EGENSKAPER

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från liknande arbetsuppgifter eller har arbetat i en roll som receptionist tidigare. För att lyckas i rollen som teamledare och receptionist krävs det att du är professionell i din kommunikation och har en stark känsla för service. Andra viktiga egenskaper är att du är flexibel, har ett sinne för detaljer och alltid ligger steget före. Du är noggrann med förmågan att skifta fokus och kan naturligt prioritera mellan olika arbetsuppgifter.

Vidare ser vi att du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal som skrift eftersom många besökare är engelsktalande. Dina personliga egenskaper kommer vara avgörande för den här tjänsten.

ÖVRIGT

Start: Omgående

Omfattning: Heltid

Arbetstid: mån-fre 08.00-17.00

Plats: Kista

Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Office Management, men arbeta ute hos vår kund. Vi önskar att du ser långsiktigt på tjänsten. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mail utan du söker jobbet via vår hemsida.

Sammanfattning

Liknande jobb


Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024

Receptionisttjänst på heltid

Receptionisttjänst på heltid

22 december 2024