OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Level Recruitment AB Om Level Level Recruitment är ett heltäckande specialistrekryteringsföretag inom rekrytering med search samt headhunting med fokus på centrala befattningar inom svenskt näringsliv men med uppdragsgivare över hela Norden. Inom ramen för våra olika specialistområden strävar vi efter att alltid vara tidseffektiva och leverera bästa möjliga kvalitet. Vårt mål är din framtid! För mer info kring våra olika tjänster och affärsområden är du välkommen att besöka vår hemsida www.levelrecruitment.se. Företaget Aditro är en ledande nordisk leverantör av Business Process Outsourcing, Konsulttjänster och IT-lösningar för ekonomi, HR och informationslogistik. Aditros heltäckande tjänster, som baseras på modern teknik och kontinuerliga förbättringar, hjälper kunderna att minska sina kostnader och fokusera på sin kärnverksamhet för att öka sin konkurrenskraft. Aditro omsätter mer än 1,6 miljarder SEK (MEUR 160) och har cirka 1600 anställda i Sverige, Finland, Norge och Estland, samt 18 000 kunder inom privat och offentlig sektor. www.aditro.com Arbetsuppgifter och tjänsten Till vår uppdragsgivare Aditro söker vi nu en driven, självständig och innovativ teamledare för en grupp på tolv personer. Gruppen arbetar med att supporta och assistera kunder inom den publika sektorn som av olika anledningar behöver assistans i sina affärslösningar. Som teamledare för gruppen Affärslösningar kommer du tillhöra ledningsgruppen för Customer Care och rapportera till Manager of Customer Care i Sverige. Tjänsten är placerad i Skellefteå och kommer att innebära vissa resor till Stockholm. Tjänsten: Du kommer att arbeta både operativt och administrativt som teamledare för gruppen Affärslösningar. I rollen ingår: . fullt personalansvar där utvecklingssamtal, löneförhandlingar och kompetensutveckling är vanligt förekommande inslag . resursfördelning och planering av dagliga arbetsuppgifter . att operativt finnas tillgänglig vid mer komplicerade ärenden samt vid behov ha dialog med kunder . att kontinuerligt arbeta med uppföljning av prestationer för att nå en effektiv verksamhet . att arbeta med budget- och forecastplanering . att med innovativa förslag och ett ekonomiskt synsätt utveckla affären inom Team Affärslösningar för att nå ökad lönsamhet Erfarenhet, utbildning och person För att vara framgångsrik i denna roll krävs att du tidigare har arbetat som ledare med ett administrativt ansvar. Vi ser att du har arbetat med budget- och personalansvar för ett antal personer i minst 1-2 år. Du har en övergripande förståelse för affärslösningar och/eller ekonomisystem och har antingen arbetet i systemen operativt eller arbetat på ett företag som säljer denna typ av lösningar. Du har en god teknisk förståelse och pratar svenska och engelska flytande. Utbildning: Vi ser att du är Civilekonom eller har motsvarande utbildning som ses som likvärdig. Person: Vi söker efter en ledare som är självgående och affärsmässig. Du kan på ett bra sätt delegera arbetsuppgifter och har en god förmåga att se saker ur ett helhetsperspektiv. Du är även flexibel i ditt sätt att arbeta och är inte rädd för att fatta egna beslut i det dagliga arbetet Du är bekväm i din ledarroll och drivs av att utveckla och effektivisera arbetet samtidigt som du sprider glädje och motivation. Framförallt är du serviceorienterad och trivs av att stötta både medarbetare och kunder.
Artiklar i detta ämnet
- Samverkan fack och arbetsgivare
Kontaktpersoner på detta företaget
Magnus Hutter-Rehrl
08-120 50 422
Magnus Hutter-Rehrl
08-120 50 422
Carolina Eskengren
08-120 50 427
Susanna Hörler
08-120 50 420
Marcus Grahn
08-120 50 429.
Marcus Grahn
073-55 88 929
Louisa Torstensson
08-120 50 423
Alexandra Tihinen
08-120 50 421
Emily Wadman
08-120 50 428
Marcus Grahn
08-120 50 429