Teamledare till Storesupport hos Dagabs e-handelslager i Årsta

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter
Som teamledare på Storesupport så är det ditt ansvar tillsammans med vår driftschef att på ett coachande sätt se till att alla konsulter trivs och når upp till sina uppsatta mål. Du kommer även checka av så att alla våra konsulter finns på plats och se till att vi är rätt bemannade.

Utöver din coachande roll som teamledare så kommer ditt jobb att bestå av orderplock av beställningar via e-handel som du plockar med hjälp av vagn och en handdator, för att sedan levereras direkt till kund. Lagret har olika temperaturzoner, från +20°C till -24°C. Arbetet är väldigt aktivt, en vanlig arbetsdag går du ca 2 mil i gångarna.

Arbetet börjar med en intern utbildning hos oss på Storesupport.

Arbetstider
Arbetet kommer att ske måndag-fredag, där dina arbetstider är förlagda på eftermiddagen och kvällen. Tiderna kan antingen vara 10:00-19:00 eller 12:00-21:00.

Start för tjänsten är omgående.

Lön
Vi tillämpar GFL-lön, genomsnittligt förtjänstläge, med ett extra Teamledare tillägg.

Personliga egenskaper/kvalifikationer
Framförallt söker vi dig som har förmågan att motivera dina kollegor till att klara av sina mål och trivas med sitt jobb. Vi ser gärna att du är van vid och trivs med en coachande roll. Kanske har du varit lagkapten inom din idrott eller arbetat med liknande ansvar tidigare!

I rollen som orderplockare måste du vara driven och ha förmågan att hela tiden hålla tempo och fokus uppe. Du bör också vara i god fysisk form då det förekommer en del tunga lyft och arbetet sker i ett raskt tempo.

Som teamledare på Storesupport så blir du en viktig del där ditt huvudfokus blir den dagliga driften samt att du ansvarar för att vi är rätt bemannade vecka för vecka. Med detta kommer också ett stort ansvar som representant för Storesupport ute hos vår kund. Vi vill därför att du är serviceinriktad och ansvarstagande och har en stark drivkraft att jobba mot gemensamma mål.

Goda kunskaper i svenska är ett krav då instruktioner, upplärning samt kommunikation med våra konsulter sker på svenska.

Om oss
Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Kunderna finns i detaljhandelns alla led - lager, logistik, e-handel, butiker och leverantörer. Storesupport är marknadsledande och har uppdrag i hela Sverige, kontoren finns i Malmö, Göteborg och huvudkontoret i Solna, Stockholm. Koncernen startades år 2000, omsätter 400 MSEK och har 2 000 medarbetare. Svenska Storesupport Lager & Logistisk AB är ett auktoriserat bemanningsföretag och anslutet till Kompetens­företagen via Almega. (http://www.storesupport.se/)

Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att våra anställda inte har några domar som är emot vår policy.

Är du intresserad?

Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.


Välkommen till Storesupportfamiljen!

Kontaktpersoner på detta företaget

Jerry Stribrant
0761-27 20 22
Victoria Blomquist
0733- 44 54 51
Anna Wolthon
08-448 07 00
Tina Hamberg

Melodi Haghiri

Lisa Schuman

Jerry Stribrant

Johan Ekström

Alexandra Drakengård

Marion Wågby

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Storesupport
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 februari 2022
  • Ansök senast: 16 mars 2022

Besöksadress

Vretenvägen 2, Stockholm
None

Postadress

Vretenvägen 2
Stockholm, 17154

Liknande jobb


6 november 2024

1 november 2024

31 oktober 2024