OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Som teamledare på Storesupport så är det ditt ansvar tillsammans med vår driftschef att på ett coachande sätt se till att alla konsulter trivs och når upp till sina uppsatta mål. Du kommer även checka av så att alla våra konsulter finns på plats och se till att vi är rätt bemannade. Arbetet börjar med en intern utbildning hos oss på Storesupport. Utöver din coachande roll som teamledare så kommer ditt jobb att bestå av orderplock av beställningar på Matsmarts nya automations lager, där kommer varorna till ens station, i motsats till den traditionella lösningen där man går runt på lagret och plockar själv.
Arbetstider
Arbetet är förlagt på heltid 14:00-22:30, schemat kommer variera mellan vardagar och helgarbete.
Start för tjänsten är i mars.
Lön
Vi tillämpar GFL-lön, genomsnittligt förtjänstläge, med ett extra teamleader tillägg.
Personliga egenskaper/ kvalifikationer
Storesupports värdegrund vilar tungt på tre nyckelord - engagemang, kunskap och kvalitet - tre värdeord som är styrande i våra beslut, kommunikation och dagliga handlingar. Viktiga ord som vi vill ska lysa igenom hos alla våra medarbetare. För att alla ska trivas ihop ser vi också att du har en positiv inställning till arbetet samt god attityd mot andra.
- Som teamledare på Storesupport så är du en viktig del där ditt huvudfokus blir den dagliga driften samt att du ansvarar för att vi är rätt bemannade vecka för vecka. Med detta kommer också ett stort ansvar som representant för Storesupport ute hos vår kund. Vi vill därför att du är serviceinriktad och ansvarstagande och har en stark drivkraft att jobba mot gemensamma mål.
- Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av en coachande roll.
- I rollen som orderplockare måste du vara driven och ha förmågan att hela tiden hålla tempo och fokus uppe.
- Du behöver ha mycket god svenska i tal och skrift då arbetsplatsintroduktion, säkerhetsregler samt säkerhetsgenomgångar sker på svenska.
Om oss
Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Kunderna finns i detaljhandelns alla led - lager, logistik, e-handel, butiker och leverantörer. Storesupport är marknadsledande och har uppdrag i hela Sverige, kontoren finns i Malmö, Göteborg och huvudkontoret i Solna, Stockholm. Koncernen startades år 2000, omsätter 400 MSEK och har 2 000 medarbetare. Svenska Storesupport Lager & Logistisk AB är ett auktoriserat bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega. (http://www.storesupport.se/)
Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att våra anställda inte har några domar som är emot vår policy.
Är du intresserad?
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Välkommen till Storesupportfamiljen!
Kontaktpersoner på detta företaget
Jerry Stribrant
0761-27 20 22
Victoria Blomquist
0733- 44 54 51
Anna Wolthon
08-448 07 00
Tina Hamberg
Melodi Haghiri
Lisa Schuman
Jerry Stribrant
Johan Ekström
Alexandra Drakengård
Marion Wågby