Teamledare till Teleperformance!

Arbetsbeskrivning

Med över 20 års internationell erfarenhet är Teleperformance Nordic AB idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar. Vi ingår i den internationella koncernen SR Teleperformance med säte i Paris. Koncernen har ca 75 000 medarbetare , 281 contact center representerat i 45 länder och är därmed världens största och mest vitt spridda callcenterföretag idag. Vi söker nu en hungrig och erfaren ledare till ett av Teleperformance s[ största kundserviceuppdrag! Som teamledare har du[personalansvar för ett team på ca 16 personer. Du ansvarar för[den dagliga driften och ser till att skapa och utveckla ett[starkt och[välmående team. Teamet och du arbetar mot projektets gemensamma mål och kvalitetssäkrar detta arbete med hjäp av företagets kvalitetssäkringssystem.[Till ditt stöd har du såväl koordinatorn för projektet som övriga stödfunktioner. I arbetsuppgifterna ingår bl a att leda och fördela arbetet i projektet, ansvara för att nyckeltal uppnås och att skapa trivsel i gruppen. [Genom samarbete med andra teamledare och koordinatorn är hvudmålet att skapa en produktion som är såväl effektiv som trivsam. Den största delen av din arbetstid kommer du att aktivt coacha din grupp. För att lyckas i din roll som teamledare krävs det att du är ödmjuk, stabil, målinriktad och har ett brinnande intresse för kundservice och människor. Du tycker om att arbeta i grupp och kan motivera och entusiasmera dina medarbetare. Vi tror även att du trivs när du står i händelsernas centrum och håller[ett högt tempo. Att vara kommunikativ och ha god förmåga att kunna delegera både ansvar och befogenheter till dina medarbetare är en förutsättning för att lyckas och trivas i rollen. Vi arbetar i en föränderlig bransch[ och det är viktigt att Du uppskattar att arbeta i ett högt tempo. Du reagerar positivt på utmaningar och har en öppen attityd. Du gillar att arbeta med [människor och coacha andra till att göra en bra insats. Att vara kommunikativ och ha god förmåga att snabbt följa upp är en förutsättning för att kunna lyckas i rollen. Du har dokumenterad erfarenhet av ledarskap och [coachning. Du har minst gymnasieutbildning.[Vi ser gärna att du har erfarenhet från servicebranschen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman

Sammanfattning

Besöksadress

Sankt Eriksgatan 115 113 43 STOCKHOLM
None

Postadress

Sankt Eriksgatan 115
STOCKHOLM, 16867

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010