OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Det går bra för Thorn Lighting Nordic AB som tillverkar och distribuerar armaturer och belysningslösningar inom Norden och övriga Europa.Företaget ingår i den Österrikiska koncernen Zumtobel AG som är världsledande inom professionell belysning.I Sverige är man 325 anställda och omsättningen är på drygt 800 miljoner kronor. Läs mer på www.thornlighting.com Thorn söker nu tillsammans med Manpower Professional en teamledare till avdelningen för teknisk kundservice. Arbetsbeskrivning Din huvudsakliga arbetsuppgift består i att koordinera och leda arbetet för den nyetablerade avdelningen för teknisk kundservice i Landskrona, TCS (Technical Customer Support).På avdelningen kommer ni att motta och registrera tekniska förfrågningar och reklamationer för hela Zumtobel-koncernens produktspann.Ni analyserar, lokaliserar och avhjälper fel, antingen genom kundsupport per telefon eller genom att besöka klienten.Alternativt placeras en reparationsorder inklusive felanalys till en servicepartner.Den nybildade avdelningen är del av en internationell kundserviceorganisation inom koncernen Zumtobel AG, med säte i Österrike. Vem är du?Vi söker dig som är elektriker eller elektroingenjör och som har minst tre års arbetslivserfarenhet som teknisk specialist eller inom teknisk service.Du har tidigare erfarenhet av att leda andra och du är duktig på att skapa laganda och arbetsmoral.Du talar god engelska samt behärskar norska eller danska språket.Vidare har du en mycket god social kompetens och är en bra problemlösare och beslutsfattare, kombinerat med goda kommunikationsfärdigheter. Kontaktperson Sök tjänsten genom att klicka på "Ansök" nedan med ett registrerat och uppdaterat CV.Urval kommer att ske löpande så vi ser gärna att du skickar in din ansökan omgående.