OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vi söker nu en operativ teamledare till vårt framgångsrika bemanningsteam i Göteborg!
Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:
Leda och fördela det dagliga arbetet på kontoret för konsultchefer och kandidatsansvariga
Ansvara för leverans och sälj för att säkerställa orderläget och bemanningsstatus.
Svara för leverans gentemot kund enligt upprättad uppdragsbeskrivning samt kravspecifikation.
Övergripande ansvar för att samtliga aktiviteter dokumenteras och rapporteras i affärssystemet och i fastställda dokument.
Genomförande av kontinuerliga gruppmöten för uppföljning, information och aktiviteter.
Förekommande arbetsmoment kring daglig bemanning och rekryteringsprocesser.
Affärsmässigt driva och utveckla nya och befintliga affärer.
Upprättande av resultatmål för kontoret i samråd med Gruppchef och Regionchef, med uppföljning av satta mål.
Din profil
Vi tror att du har några års erfarenhet av ledarskap samt bakgrund från bemannings-och rekryteringsbranschen. Du är en organisatör som gillar att skapa struktur och ordning. En annan del av arbetet innebär att matcha kandidater mot uppdrag hos kunder och därför är det viktigt att du är en god lyssnare, kan analysera samt vara lyhörd.
Du är resultat- och lösningsorienterad och vill det bästa för verksamheten och dess utveckling. För att trivas i vår arbetsgrupp bör du även vara en framåt och positiv person med humor och arbetsglädje.
Mycket god datavana är ett krav. Eftersom det ingår att göra kund- och medarbetarbesök i tjänsten är det ett krav att du har B-körkort.
Vi erbjuder
Vi erbjuder ett omväxlande och utmanande arbete där du får möjlighet att vara med att utveckla verksamheten. För rätt person finns stora möjligheter att utvecklas inom koncernen. Vi sitter i attraktiva lokaler centralt i Göteborg, nära centralstationen, på en arbetsplats som vi delar med vårt systerföretag Arbetslivsresurs. Vi har stora möjligheter i samarbetet mellan verksamheterna där vi kan utvecklas. Tillsammans med Arbetslivsresurs och våra samarbetspartners har vi en komplett HR-plattform att erbjuda våra kunder och därmed ett unikt erbjudande i branschen.
Vi är ett personligt, engagerat och professionellt gäng som har mycket bra sammanhållning. Om du är en lagspelare som trivs att jobba i team och har nära till skratt kommer du att trivas hos oss.
Om verksamheten
Arena Personal har mer än 20 års branscherfarenhet och är verksamma inom bemanning och rekrytering. Våra cirka 900 externa medarbetare verkar på cirka 500 arbetsplatser varje år. Arena Personal ingår i Arenakoncernen som består av bolagen Arbetslivsresurs, Arena Personal, Impact och World Class som tillsammans erbjuder långsiktiga och hållbara lösningar för organisationer, företag och medarbetare. Koncernen tillhandahåller ett komplett tjänsteutbud inom Bemanning & rekrytering, Hälsa & rehabilitering samt Karriär & omställning.
Ansökan
Vill du veta mer är du välkommen att ringa regionchef Barbro Hultqvist på 070-211 53 58. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 30 april- vänta därför inte med att söka jobbet. Vi kan inte ta emot ansökningar via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus
Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn
Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902