OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I linje med att alltid förbättra vår kundservice öppnar inom kort The Phone House ett nytt, centralt beläget, service- och reparationscenter! Vill du vara med från start och vara delaktig i uppbyggnaden? Vi söker nu en teamledare med uppgift att ansvara för driften samt uppbyggnaden av detta center i vår butik vid stureplan i Stockholm. Tjänsten består i huvudsak av att bygga upp avdelningen med rutiner och processer men även att hantera den löpande driften. Att ansvara för de som ingår i gruppen, tillse att en hög servicenivå upprätthålls gentemot kunder och den interna organisationen, säkerställa rätt kompetensnivå samt att tillse att alla rutiner och processer är väl fungerande. Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbete och har jobbat några år. Du har ett stort sinne för ordning och administration., har en hög känsla för service, är positiv inställd samt är driven och initiativtagande. Du har mycket god datorvana samt har goda kunskaper i engelska. Låter detta intressant? Klicka på länken nedan och skicka in din ansökan idag! http://delta.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?ProjectId=54528&DepartmentId=2422&SkipAdvertisement=true